Billy Bob Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Fant noen andre versjoner, f.eks en versjon som noen har kritisert tidligere i tråden. Nekter å tro at noen av disse var "for real". Det høres rett og slett merkelig ut, langt unna hva jeg har innstilt meg på at det nye albumet skal høres ut som. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Tar det som en positiv overraskelse om det er kommer et album til. Er ganske fornøyd med dette, og regner med at resten siger inn etterhvert som det alltid gjør.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Håper dette er en b-side egentlig. Var veldig merkelig at det plutselig lakk nå, siden de har klart å holde så mye hemmelig. Kanskje det var Tool selv som lakk det? :!: Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Så Tool skal ha spillt inn alt dette kun for å slenge den ut på nett og lure journalister? He he. Ikke la dere rive med av alt tullet som skrives på toolshed. Ikke at jeg bryr meg om hva andre mener om låtene... Men dere har enten dratt ned feil skive eller hørt for lite. Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hør plata igjen. Slutt med hoax-tullet. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Wings For Marie pt1 og 2 er jo bare genialt vakker og The Pot er fengende som f***. Eneste sangene jeg ikke får helt tak på er Rosetta Stoned som er litt rotete og Intension. Eller hva synes dere? Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Dette blir bare og bedre for hver gang den snurrer. Kommer en seg opp i et tosifret antall roteringer er en forbi den verste tilvenningsfasen. Etter det lukter plata gull og myrra. Ellers enig i at Rosetta Stoned er en nøtt, men hellige babylonia den er herlig når den sitter. Faktisk en av de bedre. Endret 20. april 2006 av SjokoladeJesus Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Albumet er vel ikke fake vis tool har lagd det. Kan heller se det som om de gir ut to album nesten likt. Noe ala SOAD mesmerize/hypnotize. Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Korreksjon. Dette må være Tools beste plate noensinne. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 aiai.. Dette blir en fantastisk plate. Den sitter som et skudd, og etter vanlig tool standard krever denne platen sitt av lytter. Den vokser og vokser, som alle andre plater fra de Elsker Meshugga referansene de har fått inn. Gale gale herlige Tool! Tool gir nok engang ut en velprodusert og gjennomtenkt skive, og ALLE band har litt å lære av disse gutta. Kvalitet foran kvantitet på utgivelsene. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 Korreksjon. Dette må være Tools beste plate noensinne. 5954170[/snapback] IMO er det ingenting som overgår Aenima. Likevel har jeg fortsatt ingenting imot det nye albumet. Det er rett og slett skamfett til tider. Det er dog en helt annen "Tool" enn tidligere. Sitter å hører albumet sammen med de gamle Toolsangene, er ikke helt det samme. Syns også at det enda ikke har kommet fram en "superhit", noe ala Third Eye, Pushit eller The Grudge og Schism. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 IMO er det ingenting som overgår Aenima. Ænima Rosetta Stoned og Jambi er fantastiske låter, de som har skilt seg mest ut til nå + Vicarious ofc. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 IMO er det ingenting som overgår Aenima. Ænima Rosetta Stoned og Jambi er fantastiske låter, de som har skilt seg mest ut til nå + Vicarious ofc. 5954873[/snapback] Er faktisk disse to jeg sliter mest med nå, de virker rotete og "melodiløse". Men dog, det kan jo rette seg opp etterhvert. Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jepp, det gjør det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Har verkeleg fått sansen for Wings Of Marie part 1 og 2, du har den beroligande, javne flyten heile vegen. Eg er enig med smoothie at det blir litt rart å blande dette albumet med dei eldre, spesielt vokalen stikker seg ut når du kjem over ein sang frå 10k days. Endret 20. april 2006 av zeph Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hmrf, Viginti Tres, 5 min. med ikke en dritt, ble litt skuffa der jeg. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hmrf, Viginti Tres, 5 min. med ikke en dritt, ble litt skuffa der jeg. 5955105[/snapback] Masse rare lyder...Faaep de Oiad var ihvertfall litt underholdende Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hmrf, Viginti Tres, 5 min. med ikke en dritt, ble litt skuffa der jeg. 5955105[/snapback] Masse rare lyder...Faaep de Oiad var ihvertfall litt underholdende 5955165[/snapback] Vel, jeg tror dette er en b-side, og at det er Tool selv som har lekket dette \m/ Konge isåfall, mye som tyder på dette. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hmrf, Viginti Tres, 5 min. med ikke en dritt, ble litt skuffa der jeg. 5955105[/snapback] Masse rare lyder...Faaep de Oiad var ihvertfall litt underholdende 5955165[/snapback] Vel, jeg tror dette er en b-side, og at det er Tool selv som har lekket dette \m/ Konge isåfall, mye som tyder på dette. 5955185[/snapback] det tror ikke jeg men... vi får vente og se. får den i posten 1. forhåpentligvis.. hvis play sender den ut noen dager før.. en ting som er litt jall er navnet spør du meg, minner meg om backstreet boys elns. men samme det når musikken er dritbra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå