Gå til innhold

Nytt Tool album

Lemkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så Tool skal ha spillt inn alt dette kun for å slenge den ut på nett og lure journalister? He he. Ikke la dere rive med av alt tullet som skrives på toolshed.

Ikke at jeg bryr meg om hva andre mener om låtene... Men dere har enten dratt ned feil skive eller hørt for lite.

Lenke til kommentar

Dette blir bare og bedre for hver gang den snurrer. Kommer en seg opp i et tosifret antall roteringer er en forbi den verste tilvenningsfasen. Etter det lukter plata gull og myrra.

Ellers enig i at Rosetta Stoned er en nøtt, men hellige babylonia den er herlig når den sitter. Faktisk en av de bedre.

Endret av SjokoladeJesus
Lenke til kommentar

aiai.. Dette blir en fantastisk plate. Den sitter som et skudd, og etter vanlig tool

standard krever denne platen sitt av lytter. Den vokser og vokser, som alle

andre plater fra de :)

Elsker Meshugga referansene de har fått inn. Gale gale herlige Tool!

Tool gir nok engang ut en velprodusert og gjennomtenkt skive, og ALLE band

har litt å lære av disse gutta. Kvalitet foran kvantitet på utgivelsene.

Lenke til kommentar
Korreksjon. Dette må være Tools beste plate noensinne.

5954170[/snapback]

IMO er det ingenting som overgår Aenima.

Likevel har jeg fortsatt ingenting imot det nye albumet. Det er rett og slett skamfett til tider. Det er dog en helt annen "Tool" enn tidligere. Sitter å hører albumet sammen med de gamle Toolsangene, er ikke helt det samme. Syns også at det enda ikke har kommet fram en "superhit", noe ala Third Eye, Pushit eller The Grudge og Schism.

Lenke til kommentar
IMO er det ingenting som overgår Aenima.

Ænima :tease:

Rosetta Stoned og Jambi er fantastiske låter, de som har skilt seg mest ut til nå + Vicarious ofc.

5954873[/snapback]

Er faktisk disse to jeg sliter mest med nå, de virker rotete og "melodiløse". Men dog, det kan jo rette seg opp etterhvert.

Lenke til kommentar

Har verkeleg fått sansen for Wings Of Marie part 1 og 2, du har den beroligande, javne flyten heile vegen.

Eg er enig med smoothie at det blir litt rart å blande dette albumet med dei eldre, spesielt vokalen stikker seg ut når du kjem over ein sang frå 10k days.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Hmrf, Viginti Tres, 5 min. med ikke en dritt, ble litt skuffa der jeg.

5955105[/snapback]

Masse rare lyder...Faaep de Oiad var ihvertfall litt underholdende :whistle:

5955165[/snapback]

Vel, jeg tror dette er en b-side, og at det er Tool selv som har lekket dette \m/ Konge isåfall, mye som tyder på dette.

Lenke til kommentar
Hmrf, Viginti Tres, 5 min. med ikke en dritt, ble litt skuffa der jeg.

5955105[/snapback]

Masse rare lyder...Faaep de Oiad var ihvertfall litt underholdende :whistle:

5955165[/snapback]

Vel, jeg tror dette er en b-side, og at det er Tool selv som har lekket dette \m/ Konge isåfall, mye som tyder på dette.

5955185[/snapback]

det tror ikke jeg men... vi får vente og se. får den i posten 1. forhåpentligvis.. hvis play sender den ut noen dager før..

en ting som er litt jall er navnet spør du meg, minner meg om backstreet boys elns. men samme det når musikken er dritbra :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...