Gå til innhold

Nytt Tool album

Lemkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror fortsatt dette er et decoy-album:) Wings for marie ble brukt under Lateralus tiden, og de har enda ingen video i sving. Dette er AKKURAT dette Tool kunne funnet på, og antageligvis vil lykkes med. De har som sagt lagd et b-side album. Hvis dette viser seg å være riktig, så ville det vært genialt. Har enda ikke hørt albumet, though. 2nd of may there is.

EDIT: En annen ting som også er blitt fortalt er at produksjonskvaliteten er annerledes på sporene.

Endret av Maynard
Lenke til kommentar
Jeg tror fortsatt dette er et decoy-album:) Wings for marie ble brukt under Lateralus tiden, og de har enda ingen video i sving. Dette er AKKURAT dette Tool kunne funnet på, og antageligvis vil lykkes med. De har som sagt lagd et b-side album. Hvis dette viser seg å være riktig, så ville det vært genialt. Har enda ikke hørt albumet, though. 2nd of may there is.

EDIT: En annen ting som også er blitt fortalt er at produksjonskvaliteten er annerledes på sporene.

5946590[/snapback]

Skjerpings :p Tool liker kanskje å tulle med fansen, men tviler på at de ville gått så langt...Og det ser ut som albumet herjer. Jeg sitter på skolen så får ikke tak i det før jeg kommer hjem :cry:

Lenke til kommentar

Væææ...albumet ute på nett...klarer ikkje motstå fristelsen til å starte DC++\uTorrent...må komme meg heim frå jobb ASAP! :cry:

Men albumet skal kjøpast når det kjem ut uansett, To :love: ol!

Merkelig at dei klarte å halde navn og covert hemmelig så lenge for så å miste albumet på nett.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Wow, hva skjer med stemmen til Maynard på The Pot? :p Var veldig bra egentlig, men litt rart til å være Tool...

EDIT: Er faktisk ekstremt bra når jeg tenker meg om :w00t:

EDIT2: FY FADER Justin får kjørt seg i denne sangen, genial bass-spilling :w00t:

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar
Som alle andre Tool-skiver så trenger denne utrolig mange timer i CD-spilleren.

Førsteinntrykket er forøvrig meget bra, mange sterke låter (savner alikevel ultraslageren (enn så lenge)).

5947150[/snapback]

Støtter denne. Har litt problemer selv med å skille ut hvilken sang som er "best". Akuratt nå trenger jeg mer tid, men fy faen, hvilket album.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...