Jan Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Andre enn meg som fikk litt APC-feeling på Jambi? Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Måtte hårmankene deres være fyldige til de blir hundre. Nei, hundre og førti! Lenke til kommentar
SjokoladeJesus Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Nei, denne plata ga meg like mange APC-assosisjoner som et kilo druer. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Satt med gåsehud under hele Jambi, FY FAEN! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg ble skuffet jeg.. Får håpe den vokser med tiden. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Faen er det med stemmen til Maynard? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Faen er det med stemmen til Maynard? 5946545[/snapback] I liek. Lenke til kommentar
Maynard Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Jeg tror fortsatt dette er et decoy-album:) Wings for marie ble brukt under Lateralus tiden, og de har enda ingen video i sving. Dette er AKKURAT dette Tool kunne funnet på, og antageligvis vil lykkes med. De har som sagt lagd et b-side album. Hvis dette viser seg å være riktig, så ville det vært genialt. Har enda ikke hørt albumet, though. 2nd of may there is. EDIT: En annen ting som også er blitt fortalt er at produksjonskvaliteten er annerledes på sporene. Endret 19. april 2006 av Maynard Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg tror fortsatt dette er et decoy-album:) Wings for marie ble brukt under Lateralus tiden, og de har enda ingen video i sving. Dette er AKKURAT dette Tool kunne funnet på, og antageligvis vil lykkes med. De har som sagt lagd et b-side album. Hvis dette viser seg å være riktig, så ville det vært genialt. Har enda ikke hørt albumet, though. 2nd of may there is. EDIT: En annen ting som også er blitt fortalt er at produksjonskvaliteten er annerledes på sporene. 5946590[/snapback] Skjerpings Tool liker kanskje å tulle med fansen, men tviler på at de ville gått så langt...Og det ser ut som albumet herjer. Jeg sitter på skolen så får ikke tak i det før jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Væææ...albumet ute på nett...klarer ikkje motstå fristelsen til å starte DC++\uTorrent...må komme meg heim frå jobb ASAP! Men albumet skal kjøpast når det kjem ut uansett, To ol! Merkelig at dei klarte å halde navn og covert hemmelig så lenge for så å miste albumet på nett. Endret 19. april 2006 av zeph Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Jeg tar av meg hatten! Helt fantisk bra hittil, og jeg har bare kommi til The Pot. Endret 19. april 2006 av Svendheim Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Som alle andre Tool-skiver så trenger denne utrolig mange timer i CD-spilleren. Førsteinntrykket er forøvrig meget bra, mange sterke låter (savner alikevel ultraslageren (enn så lenge)). Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Wow, hva skjer med stemmen til Maynard på The Pot? Var veldig bra egentlig, men litt rart til å være Tool... EDIT: Er faktisk ekstremt bra når jeg tenker meg om EDIT2: FY FADER Justin får kjørt seg i denne sangen, genial bass-spilling Endret 19. april 2006 av Dimitrij Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Wow, hva skjer med stemmen til Maynard på The Pot? Var veldig bra egentlig, men litt rart til å være Tool... Den setningen er en selvmotsigelse. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Wow, hva skjer med stemmen til Maynard på The Pot? Var veldig bra egentlig, men litt rart til å være Tool... Den setningen er en selvmotsigelse. 5947386[/snapback] Vel.. Jeg synes vokalvrien ødela :/ Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Som alle andre Tool-skiver så trenger denne utrolig mange timer i CD-spilleren. Førsteinntrykket er forøvrig meget bra, mange sterke låter (savner alikevel ultraslageren (enn så lenge)). 5947150[/snapback] Støtter denne. Har litt problemer selv med å skille ut hvilken sang som er "best". Akuratt nå trenger jeg mer tid, men fy faen, hvilket album. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 synes det er for soon å dømme plata nå. må vente 1-2 måner Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 19. april 2006 Forfatter Del Skrevet 19. april 2006 Hehehe, morsomt: if you listen to intension backwards at that wispering part in the beginning maynard is saying "work hard, stay in school, listen to your mother, your father is right" Dette stemmer faktisk, kan høre sangen baklengs her: http://beta.yousendit.com/transfer.php?act...584A76378590CFF er på rundt 6.00 i sangen at en hører det :!: Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 Nuh skal man høre igjennom for første gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå