Gå til innhold

Nytt Tool album

Lemkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ganske sannsynlig på quarten i år og da skal Tool spille, men jeg har ikke hørt noe på de. Jeg har bare hørt at de er bra.

Hva slags band minner de om og har noen av dere noen linker til noe musikk til noe av det de spiller...

:thumbup:

Endret av Gaston
Lenke til kommentar
Kan vel se ut som tittelen faktisk blir 10,000days nå da...syns det er litt snålt jeg men...Er vel musikken som er viktigst :yes:

5933050[/snapback]

Vel. Imorgen får vi vite mer. Skulle ikke forundre meg at Vicarious var en "decoy"..eller lokkedue. Og at vi får høre den virkelige singelen imorgen.

Fra www.10000-days.com:

I called my local radio station and he said to me that when they play the new track that their is going to be two big announcements, one being tour info and the other he would not tell me.

Og så har vi denne fra nyhetsbrevet i september:

Okay, first there was the decoy record just to confound all those would-be bootleggers out there. This took, oh, about a year, just because the band members wanted it to sound pretty close to the real thing (so as to be believable), along with equally believable art design. When they weren't working on this grand deception, there were other pleasant distractions, such as July 4th 'barbecues with Boar's Head dogs and Icelandic Barbie totally naked by the Jacuzzi...

Jeg syns det er suspekt at Vicarious ble så lett tilgjengelig som den ble. Og jeg tror faktisk at det var Tool som gjorde det med vilje. Gøy hvis dette var tilfelle:)

Endret av Maynard
Lenke til kommentar

Jau. Pluss dette stod på Toolband.com 1. April.

01 Apr 06

SINGLE

Here's some amazing shit: The new Tool single, "Vicarious" will officially be heard on radio on April 17th. That's all I've got... so to the Fox & Hounds I go.

locking the door...

Ser ikke bort fra at det er en b-side hoax. Har hørt låta et utall ganger etter fanboy-sjokktåka la seg. Mye resirkulering ute å går.

Knall låt, men Tool? Hm. Håper isåfall teksten kan flettes når albummet kommer.

Skumle greier. Mange inntrykk ute å går :)

*Danse lettkledd i Tool-tåkene*

Endret av craaash
Lenke til kommentar

Syns det blir feil å hele tiden håpe på no bedre selv om vi får ting slengt i fanget. Jeg tror faktisk at Vicarious er den nye singelen og (kanskje) at albumet heter 10,000 days og at det hele er mye mer jordnært enn det vi tror. Men man vet jo aldri med Tool...

Lenke til kommentar

Hva er gøy med å gi opp?

Venter spent på radiorapport.

De fleste forum er opptatt med å stokke om bokstavene i "aprilspøken" til Toolband.com :p

Originalen:

Okay, I know I'm about to sound like a loser, but the idea popped into my head and I got as far as I did in like two hours. So I do have life, I was jus t bored and sick, so I went for it.

I read Kibar's breakdown of his April Fools joke, terrible I know, but it got us off the trail of Blair's. This is the post made on Toolband on April 1st:

01 Apr 06

SINGLE

Here's some amazing shit: The new Tool single, "Vicarious" will officially be heard on radio on April 17th. That's all I've got... so to the Fox & Hounds I go.

locking the door...

I left the "Here's some amazing shit" thing alone.

Every thing else, I started to rearange.

I was left with these letters left over.

CIAR O IS CROWLEY TITL

This is what I got with the rest:

APRIL FOOLS THIS SONG IS A HOAX LOOK FOR THE REAL THING ON TOOLBAND ON THE 17TH ALL WHO FIGURE IT OUT I'LL GIVE ONE CD & LIVE DVD

Any other word puzzlers out there? Maybe we're just reaching. But everyone loves a good mystery.

Noen flere:

For the record, I like Vicarious and think it's "real." However, the anagram is not that far-fetched. There are too many words that line up, IMO. I amended the initial guy's attempt to: "APRIL FOOLS THIS SONG IS A HOAX LOOK FOR THE REAL THING ON TOOLBAND ON THE 17TH ALL WHO FIGURE IT OUT WILL RECEIVE A SIGNED TOOL CD &..." My leftover letters are DVICYIO.
I've got "APRIL FOOLS THIS SONG IS A HOAX LOOK FOR THE REAL THING ON TOOLBAND ON THE 17TH ALL WHO FIGURE IT OUT WILL RECEIVE A SIGNED TOOL CD &..." with DVICYIO left over or "APRIL FOOLS THIS SONG IS A HOAX LOOK FOR THE REAL THING ON TOOLBAND ON THE 17TH ALL WHO FIGURE IT OUT WILL RECEIVE A TOOL CD & VIDEO..." with SIGNDCIY left over.
It certainly seems like the original guy was onto something. You can also have "APRIL FOOLS THIS IS A HOAX LOOK FOR THE REAL SONG ON TOOLBAND ON THE 17TH ALL WHO FIGURE IT OUT WILL RECEIVE A TELEINCISION CD & DVD" but then there are 8 letters leftover.
THE LEAKED COPY WAS A HOAX, LISTEN TO TOOL ON THE 17TH OF APRIL FOR THE REAL VERSION OF VICARIOUS, SUBMIT THIS FOR A FREE CD.

WISELY OR TO CRITICAL left over.

And so it goes on.

Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker om jeg skal forhåndsbestille 10.000 days på nettet eller satse på at PK har åpent til over 00.00. Hvilken nettbutikk har folket god erfaring med når det gjelder forhåndsbestillinger (dvs at skiva kommer samme dag i posten)?

Og ja, Vicarious er en fantastisk låt.

Lenke til kommentar
hm... Nettet har svømt over av fakes den siste tiden...

Sikker på at det er ekte? *laster ned for å sjekke selv*

5946050[/snapback]

Hvis dette ikke er ekte må jeg si at det finnes noen utrolige gode folk til å etterligne Tool :p

Stater rævva mi på at dette er ekte!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...