.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 TOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Nå har jeg hørt den snutten ihvertfall 50 ganger og prøver febrilsk å få tak i hele sangen, aaaaaaahhhhhh...snutten var konge btw Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Kan ikkje sei eg er 100% overbevist, men dårlig var det heller ikkje. Flesteparten her inne er vel så fanboiz at dei blir inhabile til å uttale seg. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Inni helvete! Den sangen er faen meg bra! Jeg gleder meg bare mer og mer til albumet kommer. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Flesteparten her inne er vel så fanboiz at dei blir inhabile til å uttale seg. 5923977[/snapback] Hysj! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 The Grudge har hatt sex med Undertow-plata hører jeg!Ufattelig digg. Hoho! Har ikke glist så jævlig på lenge EDIT: Nå kan du trege zeph 5922693[/snapback] Eg treger meir enn eg nokon gong har trega, men linken er død! Død. Linken er DØD! 5923164[/snapback] Ein eller annan her på forumet ta å sleng snutten ut på Yousendit igjen da Lenke til kommentar
Geita Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) The Grudge har hatt sex med Undertow-plata hører jeg!Ufattelig digg. Hoho! Har ikke glist så jævlig på lenge EDIT: Nå kan du trege zeph 5922693[/snapback] Eg treger meir enn eg nokon gong har trega, men linken er død! Død. Linken er DØD! 5923164[/snapback] Ein eller annan her på forumet ta å sleng snutten ut på Yousendit igjen da 5925124[/snapback] Hmm. Well, "Vicarious" has leaked. Seems the record label was prepping to release the song Monday, sent online to radio stations. And it seems they left the FTP site unprotected for a few minutes. So now, naturally, it is all over the place. Do not ask us for it, because technically it is not supposed to be available yet, and technically it is stolen. Likevel har Distortiononline lagt ut direktelink. EDIT: Skrivefeil. Endret 15. april 2006 av craaash Lenke til kommentar
Döden Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Takk, hører på snutten nå. Edit: Da var albumet forhåndsbestilt hos CD-WoW. Koster jo snaue hundrelappen der. Endret 15. april 2006 av sep Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Edit: Da var albumet forhåndsbestilt hos CD-WoW. Koster jo snaue hundrelappen der. 5925456[/snapback] *bestille* Ahh, Vicarious in my ears, andre gjennomhøyring var eksemplarisk... Dette albumet kan bli meget, MEGET bra! Slutten var fantastisk, tromming til den store gullmedalje. Endret 15. april 2006 av zeph Lenke til kommentar
ersa Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg må ha cden dagen den kommer så det blir ikke noe forhåndsbestilling her. Orker ikke å sitte å vente på at posten skal få sendt den. Her er teksten til Vicarious: 01- Vicarious Eye on the TV Cause tragedy thrills me Whatever flavor, it happens to be Like about a husband Drowned by the ocean Shunned by his own son He used a poison In his dream He kissed her goodbye It's my kind of story It's no fun 'til someone dies. Don't look at me like I am a monster Frown out your one face But with the other Stare like a junkie Into the TV Stare like a zombie Whi-le the mother Who holds her child Watches him die Hands to the sky, crying Why, oh why Cause I need to watch things die, from a distance Vicariously I Live while the whole world dies You all need it too, don't lie Why can't we just admit it [x2] We won't give pause until the blood is flowing Neither brave nor bold We're writing the stories so, We won't give pause until the blood is flowing I need to watch things die From a good safe distance Vicariously I Live while the whole world dies You all feel the same so Why can't we just admit it. Blood like rain come down Drop and grave and ground Part vampire, part warrior Carnivore and voyeur Still have the transmitter Sing to the death rattle La la la la la la la lie [x4] Could you at least admit Your desire to believe in Angels in the hearts of men But pull your head on out. Your head believes, so please give a listen Shouldn't have to say it all again The universe is hostile, so impersonal Devour to survive So it is. So it's always been We all feed On tragedy It's like blood to a vampire Vicariously I Live while the whole world dies Much better you than I Lenke til kommentar
Geita Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Skrevet den selv, ersa? Har lest flere tolkninger. Koslige små forskjeller. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Hhmm...lydbildet virker som litt krysning av Undertow og Lateralus, veldig bra. Og Vicarious virker litt friere enn noe fra Lateralus, nesten som at de "kompliserte" trommetaktene er lagt litt mer vekk og at gitar og bass er mer i front. Egentlig bare førsteinntrykket det her, men gleder meg VILT til albumet nå EDIT: Joa, vokalen til Maynard er også litt anderledes på noen måter. Lett gjenkjennelig selvfølgelig, men også litt friere og lenger fram i lydbildet, minner mer om Undertow og litt Ænima. Endret 15. april 2006 av Dimitrij Lenke til kommentar
ersa Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Ikke skrevet den selv nei... Tror jeg fant den på Distortiononline. Selv synes jeg at det virker som om den stemmer. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Skrevet den selv, ersa? Har lest flere tolkninger. Koslige små forskjeller. 5925814[/snapback] Sjølvsagt vil det alltid vere små forskjeller når det blir tolka rett fra låta. Lenke til kommentar
Geita Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Skrevet den selv, ersa? Har lest flere tolkninger. Koslige små forskjeller.5925814[/snapback] Sjølvsagt vil det alltid vere små forskjeller når det blir tolka rett fra låta. 5925870[/snapback] Jeg mente ikke noe annet. Sa bare at de var små og koslige. Ingen store monstre. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Sjekk msn din fjompenisse. <3 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 WHY CAN`T WE JUST ADMIT IT! Kongesang, allerede en klassiker? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 WHY CAN`T WE JUST ADMIT IT! Kongesang, allerede en klassiker? 5926397[/snapback] Vel, dette er èn låt, vi har et helt album i vente Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Vicarious gjekk jamnt og trutt i 2-3 timar her, kan ha mykje godt i vente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå