Kakofoni Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 ''remember the first tracklisting we saw for the new Tool album? Well that's it. Aldaraia. The band quickly came up with a scheme to cover up those details to keep potential leaks at bay. The scheme isn't really a total hoax though. The artwork that's posted on the official site is the artwork for the live dvd that comes out along with the album. It's title is XM Days. The tracklist is completely fabricated, so don't be surprised when they say "april fools" regarding the tracklist. The band has dropped several hints to the new album, the most visible is Adam featuring the track titled "the thorn" written on his hand in a promo pic." So there you go. A double disc release set for may 2nd. "Aldaraia and XM Days" Sounds pretty kick ass if you ask me. Here's an image that came alongside that email. I'm not sure if it's aldaraia or XM Days but nonetheless here it is with no artwork included: '' 5806075[/snapback] Men igjen, er det sant? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Ikkje stort å bli klok på dette her Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Defor venter man bare til man har albumet. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Defor venter man bare til man har albumet. 5815462[/snapback] Forhåpentligvis bare 5 uker eller no igjen nå Lenke til kommentar
MikeLevy Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 For dere som lurer på hvordan coveret ble til slutt, sjekk her: http://www.platekompaniet.no/cdproduct.asp?id=NY%2DTOOL Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 For dere som lurer på hvordan coveret ble til slutt, sjekk her: http://www.platekompaniet.no/cdproduct.asp?id=NY%2DTOOL 5824679[/snapback] ikke vær så sikker på det.. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 For dere som lurer på hvordan coveret ble til slutt, sjekk her: http://www.platekompaniet.no/cdproduct.asp?id=NY%2DTOOL 5824679[/snapback] ikke vær så sikker på det.. 5824821[/snapback] Nei, tror nok det er for tidlig å si. Lenke til kommentar
MikeLevy Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Coveret du ser på PK's sider er det reelle og offisielle Hvorfor det, sier noen sikkert......... fordi albumet kommer i starten av mai, altså ca en mnd til. Annonsefrister på de fleste magasiner er som regel en mnd derfor må cover være klare ca en mnd før release, derfor har Platekompaniet fått coveret allerede nå Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg tviler. Seff, coveret kan se slik ut, men det overrasker meg ikke om det ser annerledes ut. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Tjaaa, alle nettbutikkar har samme coveret, kan være noko i det MikeLevy skriv. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Hadde også vært likt tool å komme ut med en logo hvor der egentlig stod fool. Litt typisk Andy Kaufman-humor. Men jeg tviler egentlig ikke så mye på at det er riktig cover. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Uansett, i dag er me ein dag nærmare det nye albumet Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 leste engang at det bilde som er vist på toolband.com av den coverarten er bare en liten del av hvordan covere skal se ut.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Vicarious blir visstnok første singel, og kommer ut 17. april. Link Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 En singel på over 7 min, vakkert. Gleder meg som en unge! Drit i at jeg har bursdag i april, andre ting er viktigere! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) godt mulig det siden det er på Maynard sin bursdag.. (dagen før min) men litt rart etter som deres record label ikke har lakt noe info om verken singelen eller albumet enda... jaja.. Endret 28. mars 2006 av Alper Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Skal klare å halde meg unna singelen til albumet kjem ut. Dyrt med 60 kroner for 3-4 låter. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 jepp jeg også.. er egentlig ikke så glad for at band gir ut singler Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 jepp jeg også.. er egentlig ikke så glad for at band gir ut singler 5829528[/snapback] Tenker ikke akkurat på singler når jeg tenker på Tool. Der er det albumet sin helhet som gjelder. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 jepp jeg også.. er egentlig ikke så glad for at band gir ut singler 5829528[/snapback] Og med singler, mener du..? CD-er med få spor? CD-er med spor som egentlig hører hjemme på andre CD-er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå