Gå til innhold

Nytt Tool album

Lemkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søkte på de nye sangene fra det nye albumet og fikk opp en god del treff. Det meste bare tull selvsagt, men "vicarious" låt veldig TOOL. Den er bare 2.49 lang og lyder som en blanding av mange gamle TOOL-låter.

Tviler jo sterkt på at de har slippet ut noe som helst fra det nye albumet, but still... litt forvirrende... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Sannelig, der var den. Jeg som trodde tittelen var tull. Greier ikke å bestemme meg om jeg skal bestille den på Platekompaniet, eller kjøpe den live 02.05.06.

Er litt skeptisk til coveret. Så for meg noe annerledes, selv om det er et "Tool-aktig" cover.

Lenke til kommentar
Wtf? Noes.

Eit Tool-album kan berre ikkje heite 10.000 Days. =(

Høres skikkelig Backstreet Boys ut jo. =((((((((

Nå er jeg veldig usikker på om du er ironisk eller ei, men for ikke å ødelegge en eventuell vits, skal jeg ikke si noe mer.
Lenke til kommentar

Greit at du er uenig, men eg tykte at "10.000 Days" hørtes veldig lite Tool ut. =/ Trur fleire er enig med meg idet.

Men, tross alt. Tittelen har ingenting å sei, det er musikken som gjelder til slutt, og den kan verken album- eller låttitler sei noko som helst om. =)

Så lenge albumet låter bra er eg fornøgd.

Lenke til kommentar

Tool er alltid konge. Lateralus og Ænima er unike, og personlige favoritter. Hørte gjennom hele Lateralus i dag; blir aldri lei. Gud forby, men i dag jeg brant en kopi av Lateralus til norsklæreren min.

Fett cover. Det er Tool-aktig.

Lenke til kommentar

''remember the first tracklisting we saw for the new Tool album? Well that's it. Aldaraia. The band quickly came up with a scheme to cover up those details to keep potential leaks at bay. The scheme isn't really a total hoax though. The artwork that's posted on the official site is the artwork for the live dvd that comes out along with the album. It's title is XM Days. The tracklist is completely fabricated, so don't be surprised when they say "april fools" regarding the tracklist. The band has dropped several hints to the new album, the most visible is Adam featuring the track titled "the thorn" written on his hand in a promo pic."

So there you go. A double disc release set for may 2nd. "Aldaraia and XM Days" Sounds pretty kick ass if you ask me. Here's an image that came alongside that email. I'm not sure if it's aldaraia or XM Days but nonetheless here it is with no artwork included: ''

xm8pg9ov.jpg

Lenke til kommentar

Det her var genialt. Hvor fant du dette Alper? Aldaraia høres definitivt ut som et Tool album spør du meg, og XM days(10,000 days anyone?) kommer til å bli heftig! :dribble: Endelig en ordentlig live dvd av Tool, pluss at vi får nytt album samtidig, julaften all over again.

EDIT: Jeg fant forresten en tracklist som kom ut ganske tidlig. Tror dette kan stemme, The Thorn er med også:

1. The Thorn

2. Annuled

3. Visceral

4. The Lucid

5. 23

6. Permute

7. The Median

8. Aldaraian

9. Mandalic

10. The Ascent

11. Laiad Kayenth

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...