Lollapalooza Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Da ble det tool til sommeren (!11!!1) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Rumors continue to fly around about album release dates, and now rumors are out about the title of the new album. A Seattle radio station this morning announced the title would be "Elephtheria", to which Maynard's response was "nice try." Even more amusing were the song titles they announced (these bogus names are here only so you can laugh and ask yourself if these sound more like Tool titles or Limp Bizkit titles) -- "Greed Lies", "Psychiatrical", "Karma", and "Feminist Souls." Yikes. The new album title will be publicly announced first on the Tool Army site, and will probably spread like wildfire from there... Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Rumors continue to fly around about album release dates, and now rumors are out about the title of the new album. A Seattle radio station this morning announced the title would be "Elephtheria", to which Maynard's response was "nice try." Even more amusing were the song titles they announced (these bogus names are here only so you can laugh and ask yourself if these sound more like Tool titles or Limp Bizkit titles) -- "Greed Lies", "Psychiatrical", "Karma", and "Feminist Souls." Yikes. The new album title will be publicly announced first on the Tool Army site, and will probably spread like wildfire from there... 5574705[/snapback] Elephteria var vel et rykte for et år siden eller no Sammen med Teleincition eller no liknanes. :!: Lenke til kommentar
Maynard Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 http://toolnavy.com/showthread.php?t=36526 Forhåndstitt på det nye albumet av radio DJ Andy King:) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 dette kan bli bra Lenke til kommentar
Tronnelol Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 dette kan bli bra 5645349[/snapback] Jeg tenker vi sier; Det blir bra!! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Håper det er ekte, for da lover det godt. Lenke til kommentar
Maynard Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Håper det er ekte, for da lover det godt. 5648451[/snapback] Maynard kommenterte Green Day..da må det være ekte! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) I følge Toolband skal den nye plata hete 10,000 days. Endret 3. mars 2006 av Elyas Machera Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Håfyfan jeg gleder meg! Fikk billetten til Quart i dag i og, så detta blir bra Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 I følge Toolband skal den nye plata hete 10,000 days. 5694678[/snapback] Syns ikke det var en "Tool-tittel".. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 I følge Toolband skal den nye plata hete 10,000 days. 5694678[/snapback] Syns ikke det var en "Tool-tittel".. 5694970[/snapback] De gutta der liker å gi ut litt falsk informasjon da. Så man vet jo aldri. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Håper dei gir plass til ein Dolly Parton-cover. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Syns 10,000 days var en helt grei tittel jeg. Kan ikke venta at gutta skal finne på et ord som vi kan fundere på i fem år hver gang. EDIT: MEN når jeg nå tenker mer over det så er det fullt mulig at dette også er en fake-tittel. Med Lateralus tok det lang tid før tittelen kom ut. Endret 6. mars 2006 av Dimitrij Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Syns 10,000 days var en helt grei tittel jeg. Kan ikke venta at gutta skal finne på et ord som vi kan fundere på i fem år hver gang. EDIT: MEN når jeg nå tenker mer over det så er det fullt mulig at dette også er en fake-tittel. Med Lateralus tok det lang tid før tittelen kom ut. 5711978[/snapback] Nettopp. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Så, hvilke låter ønsker folk at Tool skal spille på Quart/Roskilde? Av de låtene vi kjener til selvfølgelig. Mine: Lateralus Stinkfist Jimmy Sober Prison Sex Parabol/parabola The Grudge Forty Six & 2 Schism Ænema Third Eye Bare jeg får høre en av de skal jeg gå rundt med det værste gliset i trynet resten av 2006. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Siden du har sagt elleve sanger, tar jeg tolv! Lateralus Disposition Reflection Triad The Patient 4 degrees Prison Sex H. Eulogy Pushit ("live-verson" eller vanlig, samme det) No Quarter Opiate Varierer nesten fra dag til dag, men akkurat nå er dette topp 12-lista. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Shit. Glemte Eulogy og H, ja. Så nå har jeg 13. HAH! Lenke til kommentar
Maynard Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 10000 days er garantert ikke den endelige tittelen på albumet. Lateralus fikk f.eks tittelen Systema Encephale før albumslipp. Min teori er at de gjør dette pga eventuelle lekkasjer fremover. Dermed blir disse lekkasjene av artworken etc nok et rykte. Maynard sa også i et intervju at deres neste album vil dreie seg mye om midtlivskrisen som er rett før fylte 30 år. 10000 dager er 27 dager eller noe, Saturn har tatt seg en runde osv..men jeg nekter å tro at de er så åpne og lettleselige som de virker for øyeblikket.. da har de i så fall forandret seg stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå