DesertGlow Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 De to i topic har blitt dedikerte moderatorer for henholdsvis Off Topic og Mobil-forumet. Ble mange nye dedikerte moderatorer i dag Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ble mange nye dedikerte moderatorer i dag Bra. Har tro på dette tiltaket. Lenke til kommentar
robB Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ja, det er bra at det kommer flere moderatorer. Det strømmer jo inn med unødvendige poster og slikt. Gratulerer wh1te og arehei! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Nice! vet ikke så mye om arehei, men wh1te er iallefall egnet for jobben Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Gratulerer begge to. Bra valg. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Bra valg. Ja, så absolutt. Gratulerer. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Vel grattis til både wh1te og min mobil-moderator kollega Arehei Fornuftige valg begge to. Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) gratulrer til dere også som Rikky og Remerser Endret 8. januar 2005 av insider Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Takk for gratulasjoner og lignende fra alle her. Håper Remerser og jeg får gjort en bra jobb på mobil-forumet. Jeg skal gjøre mitt beste, og det gjør nok Remerser også Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Gratulerer wh1te og arehei! Jeg har ikke merka så mye til wh1te annet enn i SO3, han er vel i andre deler av forumet enn jeg pleier å være i, men arehei vet jeg er en ordentlig kar. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 arehei har jeg dessverre aldri hørt om, men wh1te kjenner jeg jo til. Dyktig fyr som uten tvil vil gjøre en god jobb. Grattis ! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Bedre valg enn arehei kunne ikke bli tatt! Gratulerer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 wh1te har ligget på min "kan-bli-moderator-lista" mi lenge Velkommen i klubben folks Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Gratulerer til dere begge to Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 gratulerer til dere også som Rikky og Remerser Enig her ! *edit litt* :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå