Gå til innhold

Copaq Armada 7400 ?

Anbefalte innlegg

Kan man bruke denne til en bredbånd connect når det ikke finnes noen plass å plassere kabelen ? Hadde håpet på at det måtte finnes en slags overgang ? Noen som kan hjelpe med drivere til denne saken ? Kjøpte denne på QXL og føler meg litt lurt, han sa at den var midt i blinken til surfing på nettet :mad:

Sorry, glemte linken...

http://www.ciao.co.uk/Compaq_Armada_7400__5346894

Endret av vihovde
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mye måtte du betale for den?. Lurer bare igrunnen siden jeg kjenner en som skulle hatt en enkel bærbar til og bruke sammen med GPS.

Edit: retta noen feil. er sikkert fler.

800,- :yes: Dyrt ?

nei fy faen det var jo slett ikke ille. :thumbup:

Nei synes heller ikke det... Men hvordan ser jeg hvor stor cpu er ? Windows 2000 engelsk ? Hva trykker man for å komme inn i Bios og sette cd-rom som first boot device ???

Endret av vihovde
Lenke til kommentar
Hvor mye måtte du betale for den?. Lurer bare igrunnen siden jeg kjenner en som skulle hatt en enkel bærbar til og bruke sammen med GPS.

800,- :yes: Dyrt ?

nei fy faen det var jo slett ikke ille. :thumbup:

Nei synes heller ikke det... Men hvordan ser jeg hvor stor cpu er ? Windows 2000 engelsk ?

Høyreklikker på "My Computer" på skrivebordet. Deretter velger du options. Skal stå der. vis ikke Start - run og skriv dxdiag.

Endret av underground
Lenke til kommentar
Takk for hjelpen  :yes:

De nada. Har du en stasjonær PC på nett, forresten? Vurderte et slikt kort for en kjenning nylig med en ødelagt nettverkskontakt på en gammel laptop. Endte i steden opp med to billige Belkin 801.11b nettverksadaptere (CardBus +USB 169,- x2 + 19,- i porto fra Elkjøp) satt opp i AdHoc-modus sammen med ICS i Windows. Ble bare 60 kroner dyrere enn MPX (skjønt jeg ser det billigste de har nå er Jensen/Topcom til 195,-), og mye mere praktisk.

Lenke til kommentar
Takk for hjelpen  :yes:

De nada. Har du en stasjonær PC på nett, forresten? Vurderte et slikt kort for en kjenning nylig med en ødelagt nettverkskontakt på en gammel laptop. Endte i steden opp med to billige Belkin 801.11b nettverksadaptere (CardBus +USB 169,- x2 + 19,- i porto fra Elkjøp) satt opp i AdHoc-modus sammen med ICS i Windows. Ble bare 60 kroner dyrere enn MPX (skjønt jeg ser det billigste de har nå er Jensen/Topcom til 195,-), og mye mere praktisk.

Har en P4 3.4 Ghz på nettet. En Barbone Aopen EA65. Er ikke helt sikker på hva du vil frem til ? Bør jeg ikke kjøpe den saken fra MPX ? Den bæbare er til leieboere i kjelleren...

Lenke til kommentar

Da så. Ville egentlig bare frem til at en trådløs løsning ikke nødvendigvis ville bli så mye dyrere, og mye mere praktisk. Ikke alle som har fått med seg at man ikke nødvendigvis trenger allverdens av utstyr for å få en laptop trådløst på nett (to nettverkskort er nok). Men om dette er en billig løsning til leieboere er det vel best å bruke kabel.

Lenke til kommentar

Har en et par år gammel Toshiba Sattelite Pro 4270 (Celeron 500mhz, 192mb ram, 13" skjerm) som jeg selger :tease:

Hvor mye skal du ha for den da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...