c-NOfx Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) det klikker å så går han ut av spillet...d står programfeil hl2.exe hva skal jeg gjøre??? Endret 8. januar 2005 av c-NOfx Lenke til kommentar
frodd Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 det klikker å så går han ut av spillet...d står programfeil hl2.exe hva skal jeg gjøre??? Hmmm, det kan hjelpe å reinnstallere... Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 hmm.kan prøve det da tusen takk Lenke til kommentar
akevitt Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg fikk den samme feil meldingen for to uker siden, jeg re-installerte spillet og har ikke fått den samme feil meldingen siden sist. Håper det funker. Lenke til kommentar
frodd Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg fikk den samme feil meldingen for to uker siden, jeg re-installerte spillet og har ikke fått den samme feil meldingen siden sist. Håper det funker. Det bekrefter det jeg trodde... Lenke til kommentar
Cy_19 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Sjekk at du har de siste driverne til skjermkortet. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Du har vel tilfeldigvis ikke klokka kjerra? Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg sliter med akkurat samme meldinga som det der i CS:S i et par uker nå, og jeg har ikke klokka hverken skjermkort, minne, eller cpu, så jeg vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre... Men takk for tipset... tenker jeg reinstallerer jeg oxo Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg får samme feilmelding når jeg forandrer grafikkinstillinger mens jeg spiller... Lenke til kommentar
Martin A Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 En start ville jo være å slutte med det grusomme XP -skinnet... Hadde jeg vært programmer hadde jeg laget en if-setn på if( XP skin == 1) {error: "memory could not something X1032, 30222"}; else {runHl2Exe()}; Og ja dette er skrevet i MEL så ikke angrip syntaxfeil her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå