NeoGeo Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg sier bare, etter ørten år med ISDN fikk jeg 4mbit fiber forbindelse idag!!!! *ching ching* Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg sier bare, etter ørten år med ISDN fikk jeg 4mbit fiber forbindelse idag!!!! *ching ching* Grattis! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hva står asterisken (*) for i tittelen, egentlig? Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 du kan vente at jeg stikker innom en dag, med pcen på rygg, og hagle i hånda. invasjon og barrikadering av huset ditt venter... btw: hvor mye koster 4mbit? eller 10 for den del? Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Psilo: Det er "t"-en i "Helvette" som har flyttet seg litt. Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 t'en er på ville veier hehe 4mbit koster 498,- 10 mbit koster 775,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå