fredriku Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Altså, her sitter jeg, med et kort som ikke vil starte, og får følgende feilmelding fra MSI Neo2 Plat. 54G kortet mitt: Initializing Video sequence This will start detecting CPU-klokk, checking type of video onboard. Then, detect and initialize the video adapter. Noen som kan hjelpe meg? Tok det ut av mitt gamle Abit AS8 og satt det i mitt nye MSI kort... Må forresten legge til at jeg ikke har noen problemer når jeg setter inn et 9700pro-kort, som jeg fikk låne for å prøve. Sitter nå her uten mulighet til å spille HL2 Endret 8. januar 2005 av fredriku Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Du må nok kjøpe ett nytt Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Kan jo være et bios problem/oppsett,men går ut i fra du har gått nøye gjennom den. Den nyeste biosen? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Du må nok kjøpe ett nytt Det var et nyttig svar... Noe her som kan være til hjelp? MSI Basic Troubleshooting Guide. Geir Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeje, send det tilbake som defekt skjermkort da. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Du må nok kjøpe ett nytt Det var et nyttig svar... Noe her som kan være til hjelp? MSI Basic Troubleshooting Guide. Geir Har sett i manualen, under D-bracket2, og der er den "feilmeldingen" som er beskrevet i manualen. Blir sendt tilbake til uka.. Får prøve å få meg et MSI 6800GT imens Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 My condolances. Alltid kjedelig når slikt skjer. Lykke til med nye kort då! mvh Sobient Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå