huber Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Får disse feilmeldingene når jeg starter FMA: Readfile:File not found : C:\Programm files\fma\script\core\Hash.vbs Readfile:File not found : C:\Programm files\fma\script\core\Stack.vbs Readfile:File not found : C:\Programm files\fma\script\core\Linkedlist.vbs Readfile:File not found : C:\Programmfiles\fma\script\core\EventManegerClass.vbs Readfile:File not found : C:\Programm files\fma\script\core\KeyManegarClass.vbs Readfile:File not found : C:\Programm files\fma\script\core\ManagedMenu.vbs Readfile:File not found : C:\Programm files\fma\script\core\PluginManagerClass.vbs Readfile:File not found : C:\Programm files\fma\script\core\ActiveXManagerClass.vbs Readfile:File not found : C:\Programm files\fma\script\core\QuickSort.vbs Readfile:File not found : C:\Programm files\fma\script\core\UtilClass.vbs Readfile:File not found : C:\Programm files\fma\script\core\DebugClass.vbs Readfile:File not found : C:\Programm files\fma\script\core\SettingsClass.vbs Hva er årsaken? Endret 9. januar 2005 av huber Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Får dem jeg også... Har forsøkt på to forskjellige maskiner, likheten er at begge kjører WinXP SP2. Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Har skrevet litt her hvordan jeg løste dette hos meg : FMA http://www.joha.nu/modules.php?name=news&f...d_article&id=27 Endret 9. januar 2005 av Arcus Lenke til kommentar
huber Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Har skrevet litt her hvordan jeg løste dette hos meg : FMA Fant ikke linken, men har greid å løse problemet selv. Når jeg klikker på ikonet for FMA og får denne feilmeldingen kommer det opp en telefon nede i høyre hjørnet ved klokka. Klikker på denne og FMA starter opp. Klikk tools-options og aktiver den com-porten dss-25 bruker. Dette ser du i egenskaper. Endret 9. januar 2005 av huber Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Et problem litt på siden av trådstarter's , men jeg skriver det her like vell. Er godt fornøyd med funksjonene i FMA, men er det flere en jeg som har problem med norske tegn i sms funksjonen ?? Når jeg skriver et norsk tegn, minsker antall tegn jeg kan ha i meldingen betraktelig. Eksempel : jorn = 4 tegn jørn = 67 tegn Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Gå til Tools/Options/Regional settings og fjern avkrysning der for "Do strict UCS-2 check", så skal det gå bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå