Gå til innhold

"Ekspedisjonsgebyr"??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke så rart...de skal tjene penger...ekspedisjonsgebyrene er en del av inntekten.

 

...samme hvis du går på posten og betaler en regning på 2,- ...du må uansett betale gebyret på 20-30,- :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: dudsi på 2002-06-11 01:25 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 01:19, Rascal skrev:

de skal vel ha penger for å hente varen fra lageret, eller "ekspedere" ordren.



 

Men det er ingen andre som driver slik?? Drar man f.eks. på et bildele-butikk så plusser dem ikke på en 50-lapp for å hente et par bremseklosser på lageret? Eller at ekspeditøren i jernvarehandelen må på lagret for å hente 2 skruer til deg?

 

Nei, det virker nesten som at de ser en enkel mulighet til å suge ut litt exstra... (man skal liksom være fornøyd med at man kan hente selv og iallefall slipper Postens porto)..

Lenke til kommentar

Quote:



Men det er ingen andre som driver slik?? Drar man f.eks. på et bildele-butikk så plusser dem ikke på en 50-lapp for å hente et par bremseklosser på lageret? Eller at ekspeditøren i jernvarehandelen må på lagret for å hente 2 skruer til deg?


Nei, det virker nesten som at de ser en enkel mulighet til å suge ut litt exstra... (man skal liksom være fornøyd med at man kan hente selv og iallefall slipper Postens porto)..


 

Ifølge siten til PCUtstyr.no, så har de ikke butikkutsalg....og du kreves ikke ekspedisjonsgebyr fra butikkutsalg (der er alle kostnader "skjult" i utsalgsprisen)....men når du henter fra ett lager etter å ha bestillt online, så ser ikke jeg noe galt i at det kreves gebyr (ikke misforstå, jeg liker ikke ekstra gebyrer :wink: , men det er sånn det funker)...siden orderen er gjort fra online butikken.

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: dudsi på 2002-06-11 01:42 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 01:38, Kjetil Lura skrev:

Hotbox og hvordan kan du med sikkerhet si det,de kan ha øket prisen på bildelene du skal kjøpe,50kr i gebyr er normalt i norge i dag.

Kjetil


 

Hvis prisen har økt på varen så er det jo på VAREN de skal legge på. Ingen her har foreløpig greid å overbevise meg om at dette ikke er groteskt og umoralsk! :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 01:34, Viva skrev:

Gebyrer må du leve med, kan ta hva du selv ønsker i ekspedesjonsgebyr. Tar 5500 i saksgebyr selv! (når noen vil diskutere) Høh... advokater tar 1500 kroner timen.... ikke rart få vil snakke med meg
:grin:


 

5500,- ???? I huleste ... hvilken bransje er du i? (og hvordan kan jeg komme dit?) :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-11 05:24, Pusern skrev:

Problemet med oss nordmenn er at vi godtar alt. Bare

står der med hatten i hånda og nikker.


 

Jepp. Sånn er det. Er jo nesten sånn at man er takknemlig for at man får _lov_ til å kjøpe ... snille selgermannen som tok seg bryet. Og klager da ... man føler seg jo som en dust som kommer med klager når harddisken tar kveld to timer etter at man satte den i. Burde jo bare holde kjeft og kjøpe ny ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...