xpert21 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 skal ha en pc som funker fett til cs og noen andre spill!.. ikke sånne syke nye spill altså!.. billigst som mulig ... har liksom ikke flere tusen i lomma da .. pcen skal funke til musikk og film også da Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Akkurat hvor mye har du? Du kan jo få deg en rimelig billig pc om du setter opp en amd sempron cpu, 512 twinmos ddr400 ram, et billig nforce 3 hk, 120 gb harddisk, og et 6600gt skjermkort. Det tror jeg vil funke helt nydelig til cs, og ikke koste deg skjorta heller. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Akkurat hvor mye har du? Du kan jo få deg en rimelig billig pc om du setter opp en amd sempron cpu, 512 twinmos ddr400 ram, et billig nforce 3 hk, 120 gb harddisk, og et 6600gt skjermkort. Det tror jeg vil funke helt nydelig til cs, og ikke koste deg skjorta heller. det vil funke til CS ja.. Men Semperon er vel kanskje ikke en *ypperlig* spilleprosessor? Har mer tro på at man bruker noen hundrelapper til på en A64. Edit: Typo. Endret 8. januar 2005 av Nomix Lenke til kommentar
xpert21 Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 har ca 2500-3000!.. vet jeg ikke får så bra pc!.. men om noen kunnet hjelpe meg med dem beste delene får den prisen!.. det hadde vert kjempe fint Lenke til kommentar
xpert21 Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 er det ingen som kan hjelpe meg?.. det hadde vert veldig fint vis noen hadde giddet å hjelpe meg Lenke til kommentar
xpert21 Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 jeg har kabinett og psu og cd-rom!.. så det er bare det andre jeg trenger til ca 3000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå