PreZiDenT Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Jeg er på jakt etter en 3500+ og msi k8n neo2 platinum. Dessverre er det veldig dyrt her i norge på grunn av mva. Er det derfor noen som har erfaringer utenlands ved kjøp av datakomponenter? Jeg er klar over straffegebyrene fra tollen, men dette blir et billigere alternativ uansett. Ser bl.a at en 3500+ koster 265$, dvs 1610,- norske med gratis shipping. Endret 7. januar 2005 av PreZiDenT Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 du må fremdeles betale 25% moms på varene du kjøper Lenke til kommentar
Dasuz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det er ikke bare bare å kjøpe ifra utlandet. Tenk om det skulle skje noe med denne vare. Garanti på produkt osv.. Du må da sende den til utlandet og om di sender deg ny vare kan du risikere at du må betale toll på den engang til. Det er ikke noe gøy Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg er på jakt etter en 3500+ og msi k8n neo2 platinum. Dessverre er det veldig dyrt her i norge på grunn av mva. Er det derfor noen som har erfaringer utenlands ved kjøp av datakomponenter? Jeg er klar over straffegebyrene fra tollen, men dette blir et billigere alternativ uansett. Ser bl.a at en 3500+ koster 265$, dvs 1610,- norske med gratis shipping. Du må nok betale norsk MVA og toll. Så det lønner seg nok ikke. Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Du spør om de kan sende det som en reperasjon til 199kr (dvs. tollfritt) Så sender de den originale fakturaen via mail Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Og er du sikker på at det er gratis shipping til Norge ? Som oftest er det gratis shipping innad i USA, ikke til utlandet. Og er det gratis til utlandet kan du være sikker på at det er USPS Bakkepost, også kjent som skilpaddeekspress Tar 4-6 uker, ingen forsikring, ingen sporing. Ikke veldig gunstig for dyre pakker hvis du spør meg, men det kommer jo an på hvor mye gambler du er. Cobos Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Kjøpte en A64 fra utlandet med det samme de kom på markede og da kostet den over 3000.- i Norge , sparte kun 200 kr når alle avgifter var betalt , årsaken til at jeg kjøpte den var at den ikke fantes tiljengelig her . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå