reallars Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Skal ha ny strømforsyning til denne pcen: Prosessor: Celeron 2,4 GHz (eller 2,6 - husker ikke) Hovedkort: P4GE-FSC RAM: Corsair 512 MB Skjermkort: Powercolor Radeon 9800 Pro AIW Har for tiden en på 300 W, men den virker bare av og til når skjermkortet er i. Har sett litt på disse hos Komplett: NorthQ Strømforsyning Silent 400W Sort T NQ 4001SE - ATX 400W, 120mm Fan, 12-17dB Hiper Strømforsyning ATX 425W,Dual Fan, Silent, PFC, Manual Er en av disse bra nok til denne maskinen? Andre anbefalinger? Hadde tenkt meg et pristak på 600 kr... Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Begge 2 er gode nok for maskinen din ja.. men vil anbefale deg denne , har den dog ikke selv. Men har hørt mye bra om den på forumet. mvh Erik_s Lenke til kommentar
reallars Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Takk for kjapt svar! Tror kanskje jeg går for den der! Eneste minuset med den er at den ser altfor fancy ut for min blasse og grå pc. Strømforsyningen blir det mest fancy på hele pcen! (Med unntak av skjermkortet...) Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Du får den jo i grå også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå