Gå til innhold

Someonelikesyou.com

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-11 00:49, lysbryter skrev:

Er dette bare en utspekulert måte å få tak i e-post-adresser for spamming, eller funker det?

Klarer ikke å finne ut hvem som er min "beundrer" iallfall...

En kamerat av meg fikk en mail derfra engang, så han strata en massiv oppretting av fiktive brukere for å få hint, og han sjekka samtidig ut hva som skjedde når man fikk en "hit" (mellom to av de fiktive brukerene). Og da måtte man kjøpe noe for 5$ for å vite hvem det var, ganske sleskt, så jeg tror ikke det funker, såvidt jeg har skjønt er for man jo hint bare av å sette opp adresser også, så din adresse kan ha vært satt opp for å få hint.

Btw: er du jørgen?

AtW

Lenke til kommentar

Hmmm...

Jeg fikk jo en mail derfra, da... Og overbevist om at det var min bedre halvdel som hadde funnet på noe "smart" (hun er på kurs i Oslo for tiden), klikket jeg meg inn på siden.

Der skulle jeg taste inn de der 4 (eller var det 5?) adr. Jeg så gjorde, tok dem jeg husket i hodet, og klikket meg videre. Etter noen flere adresser, og tilhørende klikking, fikk jeg plutselig beskjed om at en av dem "failed to reach a recipient"... WHAT??!?

Oppdaget jo så at systemet faktisk sendte til de adressene jeg hadde tastet inn... Oops...! :oops:

Vel, det er godt å lese at det ikke bare er meg som er blitt "lurt". :smile:

Eivind.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...