Staur Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Kan jeg "mappe" USBport, evt. port på USBhub til å "være" COM1? Skulle gjerne hatt kontakt med mobilen min... trenger da denne mappingen iflg Siemens. Ikke så mye svar her, jeg har sikkert informert for dårlig..... kjører på XPpro om det har betydning... Noen som aner hva jeg spør etter? Endret 9. januar 2005 av Staur Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har du en USB-kabel til telefonen din? Jeg kan velge hvilken COM-port denne skal operere som under Ports/Porter i Device Manager/Enhetsbehandling. Lenke til kommentar
Staur Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Oi, svar, tusen takk! Jeg har vært litt ute, men ja, jeg har en USB-kabel. Mob er Siemens S55, men maskinen er litt "short" på USBporter, så jeg har koplet den til en USB-hub. Hvordan setter jeg opp USB-port i Devicmanagern? Jeg finner ikke noe sted hvor jeg velger ... Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 USB-HUB skal ikke spille noen rolle, hvis HUB'en har egen strømforsyning. Hvis HUB'en ikke har egen strømforsyning, så kan du få problemer med for lite strøm til kabelen. For testing av dette, prøv derfor å koble kabelen rett i en USB-port på maskinen. Hos meg kommer kabelen opp under Ports sammen med LPT- og COM-portene. Har du installert driveren for kabelen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå