manowar2k Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg trenger hjelp med å bestemme meg for en skjerm. Jeg har nå besitlt en PC, men mangler skjerm. Har bestemt meg for en 17" LCD skjerm, det vet jeg. Men problemet er: Hvilken skal jeg velge? Dette kommer skjermen til å bli brukt til: Spilling, Web-design & film. Derfor trenger jeg en skjerm med god responstid (intet etterslep) og knivskarpe og klare farger, noen av dere som har en til meg i 4000 kr eller mindre klassen som dere har å andbefale? Takk på forhånd til alle dere som svarer! Dere var flinke å hjelpe meg med ram og hovedkort, stoler på dere nå også Lenke til kommentar
DDFC Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Synes øynene får bedre vile ved 1280 i 19" derfor er det bare en i den prisklassen: Benc sin 19" Ikke kjøp s+ varianten men 12 ms https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21038 for link og info har den hjemme og snart på jobb (LOL) EDIT:leif Endret 8. januar 2005 av DDFC Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg anbefaler deg NEC 1770NX Lenke til kommentar
manowar2k Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Takk for forslag Kunne gjerne tenkt meg litt flere også slik at jeg har mer å velge mellom om det er mulig Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Nå har du fått det beste du kan få i 19" klassen og 17"-klassen til 4000. Det er opp til deg å ta et valg fra nå av.. Vi er iallefall ganske samstemte om hva som er best - en forsikring om at vi anbefaler rett produkt. Lenke til kommentar
jallamamba Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Samsung SyncMaster 710T Har selv 2stk av denne. Glimrende til spill og annet :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå