inAte Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har akkurat bygd en ny pc, men til min store irritasjon vil ikke pcen starte igang noe som helst annet enn boot menu når jeg starter den opp. DEn vil ikke kjøre cden med windows xp heller. Har 2 valg: Trykk ESC for boot menu, trykk DEL for setup problemet er at maskinen ikke reagerer på tastetrykkene mine. Dermed for jeg ikke valgt noen av alternativene! hjelp! forbannet irriterendes :s Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 usb tastatur? e Eventuelt prøv med PS2 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har du tråløst tastatur? BIOS kan ha problemer med disse! Prøv med et vanlig tastatur! Lenke til kommentar
inAte Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 jeg har ett vanlig tastatur. har bare et vanlig random tastatur fra dell, ikke usb port så det bør gå bra. A Aldri innstallert noen drivere til den før under formateringer o.l ihvertfall :s Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Kanskje tastatur er deffekt? Prøv anna tastatur! Har du flashet BIOS? Kan ha gådd galt under flashing, da kan slik skje. Endret 7. januar 2005 av DjKs Lenke til kommentar
inAte Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 hmm aner ikke om BIOS er flasha.. ja har prøvd med et annet tastatur. Fikk btw til å boote fra windows cden og innstallert windows, men når jeg restarter pcen igjen skjer det samma greia :S Aner ikke hvorfor det plutselig funka å boote fra cden men det funka bare:\ Så innstallerte jeg og nå har jeg samma problemet :S Lenke til kommentar
inAte Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 btw alle delene er nye untatt skjermkort, harddisk og 1 ram brikke som jeg tok fra den gamle pcen Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hmm. er ikke helt sikker på hva det kan være. Når du plutselig fikk til å bote, hva gjorde du da? Kan KANSKJE være hovedkortet som det er noe kødd med? Du sier at nesten alt er nytt. Ta kontakt med forhandler. Hør hva de har og si.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå