?????? Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hei! Har noe problemer med å legge til enkelte filer i Nero 6 når jeg bruker NeroVision Express 2 SE. Når jeg legger til enkelte .mpg filer så får jeg denne feilmeldingen: "The file FILNAVN.mpg does not contain any video informasjon." Noen som har peiling på hvorfor? Mangler jeg codec eller plug-in? Takker for tilbakemelding Lenke til kommentar
?????? Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 "The file FILNAVN.mpg does not contain any video informasjon." Tror nok at dette sier sitt... Kan du se filmene da? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Fungerer film filene fra før av eller ? evt. du kan bruke et program som heter Gspot for å finne ut om du har riktige codecs og plugins. Du kan bruke et programs om heter WinAVI Video Converter som omgjør mpg filen din til en dvd fil, den brenner også ut filene automatisk. Endret 9. januar 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
?????? Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Kan se alle musikk videoene, men får dette problemet på 2 av filene når jeg legger de til i nero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå