kaffi Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hvordan er lyden i disse to? stor forsjell? jeg tenker både på høytaler og ørepropper Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Hvordan er lyden i disse to? stor forsjell?jeg tenker både på høytaler og ørepropper Jeg har SX1, og jeg synes lyden i den er ganske bra med ørepropper (du tenker vel på MP3-sanger?), men vet ikke hvordan den er i forhold til S700. Høytalleren i SX1 kunne kanskje vært litt bedre, men er ikke så værst den heller Endret 7. januar 2005 av yrjan Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hvordan er lyden i disse to? stor forsjell?jeg tenker både på høytaler og ørepropper Jeg har SX1, og jeg synes lyden i den er ganske bra med ørepropper (du tenker vel på MP3-sanger?), men vet ikke hvordan den er i forhold til S700. Høytalleren i SX1 kunne kanskje vært litt bedre, men er ikke så værst den heller Høyttaleren høres mye bedre ut med FW15 btw.. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Mye bass er det ikke på høyttaleren til SX1, men øreproppene er meget bra (enda mange synes SL45 sin lyd er bedre)! Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har ikke sammenlignet telefonene direkte men S700 har en av de beste høytalerene jeg hørt på en telefon. Sammenlignet med med gamle telefon (6600) så er det en kjempe forskjell både i lydstyrke og kvalitet. Men uansett høytaleren på mobiltelefoner er bitte små så den vil aldri bli "bra". I øreproppene så er også lyden helt grei og siden telefonen har en liten equalizer så tror jeg lyden i øreproppene også er noe av det bedre som er til telefoner pr i dag. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jeg har ikke prøvd SX1, men lyden i S700i er bra den Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Per dags dato er det vel ingen telefoner som slår Motorola E398 sine høyttalere. Sx1 har god lyd, kan ikke si noe om S700i fordi jeg ikke har den selv. Endret 8. januar 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå