kidden Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Finnes det noe portal til Invision Power Board? Ser Battlefield.no bruker en, og tenkte meg noe lignende det, bare i samme design som standard-skinnet til Invision Power Board forumet. Noen som vet hvor jeg får tak i dette? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) IPB Portal er jo endel av IPB 2.0 (forumet) Var vel også noe som het IPB Lite hvis jeg ikke husker feil i IPB 1.x Edit : Skrivefeil Endret 13. januar 2005 av JarleW Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 IPB Portal er jo endel av IPB 2.0 (forumet)Var vel også noen het IPB Lite hvis jeg ikke husker feil i IPB 1.x Stemmer det http://forum.hardware.no/index.php?act=home Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Har lurt litt på dette selv kidden. Noen som vet hvor man laster det ned? IPB Portal liksom.. Lenke til kommentar
toss Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 IPB Portal er jo endel av IPB 2.0 (forumet) regner med at det kanskje følger med forumet når man laster det ned, da? Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hmmm.. Det fulgte ikke med noe sånt når jeg lastet det ned. Nå må man jo faktisk kjøpe hele dritten Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hmmm.. Det fulgte ikke med noe sånt når jeg lastet det ned. Nå må man jo faktisk kjøpe hele dritten er vel bare 2.0 som ikke er gratis.. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 (endret) Hmmm.. Ok Da skal jeg sjekke ut litt nærmere før jeg uttaler meg neste gang Regner med man kan finne eldre versjoner der også? EDIT: Post nr 200 Endret 14. januar 2005 av wunderbaum Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 google er din venn, alltid det kommer kanskje opp en norsk ipb ressurs side snart.. Lenke til kommentar
kidden Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg har ipb 1.3 nå, og det fulgte vertfall ikke noe portal med. Skal snart oppgradere til ipb 2. Men er det slik at det følger med en portal med ipb 2? har noen en link til et sted man kan laste ned ipb lite? hvilken versjon av ipb bruker hw-nettverket? Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 hw bruker 1.3.. www.invisionboard.com Lenke til kommentar
kidden Skrevet 14. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2005 hw bruker 1.3.. www.invisionboard.com Bruker hw.no 1.3? Den begynner jo å bli gammel nå. På tide å oppgradere snart? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) hw bruker 1.3.. www.invisionboard.com Bruker hw.no 1.3? Den begynner jo å bli gammel nå. På tide å oppgradere snart? Har vært på vei en stund nå, men når serverne går i kålen hele tiden er ikke det så lett... EDIT: Er forresten ikke bare-bare å kjøre 3 mill poster gjennom en converter. Dessuten må alt testes på forhånd, for å sikre at det faktisk duger (noe første test-runde beviste at det ikke gjorde?). Endret 14. januar 2005 av jorgis Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg har ipb 1.3 nå, og det fulgte vertfall ikke noe portal med. Hmmm.. Det fulgte ikke med noe sånt når jeg lastet det ned. Var vel også noe som het IPB Lite hvis jeg ikke husker feil i IPB 1.x Stemmer det http://forum.hardware.no/index.php?act=home Det følgte med hos oss som jeg har skrevet, dog _kan_ det være grunnet vi har kjøpt lisesens.. Jorgis: Stemmer, dem har problemer med konverteren som jeg venter på at dem skal få rettet... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Crewet i det LANet jeg er med i vurderer å gå over til en sånn portal å forkaste hjemmesiden, hva tror dere om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå