Master Casemod Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) skal modifisere kabinettet mitt med diverse greier+ klare å klokke min barton cpu fra 2000mhz til 3,5 her er lista over hva som skal gjøres: 1. bytte bryter på dvd rom med en trykkknapp fra elfa 2. lage kontroll/bryterpanel til katodeinverter og 2 leds som indikerer om invertern er av/på 3. ny bryter til power-on 4. Vannkjøling (Tt Bigwater modifisert med ny slange og tank) men ikke før etter bursdagen min her er cpuen min nå: http://img101.exs.cx/my.php?loc=img101&image=cpuen5ql.jpg edit: istedet for 2004mhz skal det stå 3500mhz etter at jeg har fått vannkjølinga vel. det er planen fremover. noen som kan hjelpe meg litt med det derre om åssn jeg bytter brytern til cd rommen? hadde vært hjelpsomt det Endret 7. januar 2005 av Master Casemod Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Er det mulig? 1,5ghz ok på en barton? Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 ja....bare å fjerne 3 ghz sperra på cpuen så er det ordna viss det viser seg at tempen er sånn ok så slenger jeg på 500mhz til det vil si da 4ghz Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Det kan jeg med engang si at er umulig Ang brukter til cdrom. åpne dekslet og finn kontakt punktene til brytern på undersiden av kortet. Sett i strømkontaten og ta fra en binders. "kortslutt" to og to punkter til cdromen åpner seg. Endret 8. januar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
razer Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) ja....bare å fjerne 3 ghz sperra på cpuen så er det ordnaviss det viser seg at tempen er sånn ok så slenger jeg på 500mhz til det vil si da 4ghz Heh, lever iallfall i god tro edit: hahahahahahahahahahahaha (barnslig mode) Endret 14. mars 2005 av razer Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jah, du drømmer søtt ser jeg, tenker at du får den opp til 2.7 om du er heldig jeg... eller du kan invistere i nitro da, men sansynligvis er det hovedkortet som ikke klarer mer først da Lenke til kommentar
jingt Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Gøy å sette verdensrekord da Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 ja....bare å fjerne 3 ghz sperra på cpuen så er det ordnaviss det viser seg at tempen er sånn ok så slenger jeg på 500mhz til det vil si da 4ghz HAHA! Vist du greier det, så skal jeg gå naken gjennom markens! (Hovedgata i kr.sand) Lenke til kommentar
Thel Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Vist du klarer 75% overklokk på det der skal jeg joine nikk0, og reise ned til kr.sand og krype gjennom gata;) Prosjectet ditt så bra ut, men ikke ha så store forventninger, du vil bare bli skuffet, og utledd Lykke til med casemodden Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) hvem sa at å klokke en barton til 3.5ghz var umulig a?...gir F i temperaturen så lenge den ikke overstiger 70 grader skal prøve meg frem jeg ass Endret 10. januar 2005 av Master Casemod Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Temp. er ikke alt. Grunnen til at tom's HW Brukte nitrogen på "the 5ghz prosjekt" er at ved 5ghz så er ikke Cpu stabil selvom den er 10grader varm. Lenke til kommentar
Thel Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 (endret) hvem sa at å klokke en barton til 3.5ghz var umulig a?...gir F i temperaturen så lenge den ikke overstiger 70 graderskal prøve meg frem jeg ass Det er jo en grunn til at alle ikke springer rundt med en 3,5 ghz barton da:P Hadde det vært mulig hadde nåkk en del flere hatt det... Nesten så denne skulle vært i humor kategorien;) Beklager for ot, men ble bare litt revet med av påstandene;) Endret 11. januar 2005 av H.kon Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 hvem sa at å klokke en barton til 3.5ghz var umulig a?...gir F i temperaturen så lenge den ikke overstiger 70 graderskal prøve meg frem jeg ass Er ikke 3.1GHz rekorden da ? Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 3.1 bare?...javel..da blir det vel det da Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 3.1 bare?...javel..da blir det vel det da Hvis meg bedre da ? har sett på film(filming av skjermen 3,1) Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Vist du klarer 75% overklokk på det der skal jeg joine nikk0, og reise ned til kr.sand og krype gjennom gata;) Hyggelig.. Krype om kapp? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Tror det er nok OT her nå Han får ikke 4ghz EOD. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 men hehe, er ferdig med ett av punktene da...bryterpanelet mitt...blei litt sånn low budget med klistremerker som indikasjon men i en helhet ser det fett ut.. bilder ön their way Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg stusset litt på den LED'en. Skal du ha et lite lys som indikerer at katoden er på? Jeg tror ikke du trenger en LED for å se at halve rommet er flombelyst. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 det ble fett med de Led'ene nå neste på programmet er å få av verdens styggeste front:p trur jeg kutter ut vannkjølinga...skal heller invistere i en Cry Baby Wahwha pedal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå