Skribenten_ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) det er så mange produsenter av ram på markedet at man nesten må grine men er ikke 512 MB DDR, 512 MB DDR uansett hvem som har laget det.. det kan jo ikke være noe forskjell i ytelsen.. jeg bare spør jeg.. for noen 512 MB DDR er billigere en andre avhengig av produsent.. vis det skal være sånn at 512 MB DDR (sorry at jeg bruker det som et eksempel hele tiden ) fra kingstone gir bedre ytelse en fra GEIL, ja da har vi jo enda mer og tenke på.. i tillegg til alt annnet vi må tenkte på når vi skal kjøpe ram.. alle de ram typene.. PCXXXX numrene og DIMMen og hva det nå en er... nesten så jeg gal Endret 7. januar 2005 av am3k Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) En ram brikke er god etter timings og hvilken modull du har (eller noe slikt.) for exp. pc3200 (som er det vanligeste) er bedre en pc2700 osv. En brikke må ha lavest timings, for exp. 2-2-2-5-1 og noen har 2,5-3-3-5 eller noe slikt. den med lavest er best. håper dette hjalp deg litt mvh Erik_s Endret 7. januar 2005 av Erik_s Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det e jo og forskjell på kvaliteten på brikkene... kor mye volt de tåler osv. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 nei.. skjønte ikke så mye... med kanskje det bare er meg Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 nei.. skjønte ikke så mye... med kanskje det bare er meg Det e nok bare deg Neida, men ka e det du egentlig lurer på då? Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 jeg lurer på hvorfor det er så forskjell på akkurat de samme ram brikkene.. når det kun er produsenten som er forskjellig.. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) jeg lurer på hvorfor det er så forskjell på akkurat de samme ram brikkene.. når det kun er produsenten som er forskjellig.. Det e ikke bare produsent som e forskjellig. Det finnes mange forskjellige typer 512MB brikker, noen med dårlige(høye) timings og noen med gode(lave). Som sagt så er det også forskjell på kvaliteten, altså kor mye brikken tåler ved øking av volt og fart, ved overklokking. Endret 7. januar 2005 av PCXray Lenke til kommentar
am3k Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 ja det er motatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå