slackies Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har kjøpt Flåklypa Grand prix gullutgave. Så skal jeg ta backup av skiten, noe som jeg gjør av alt. Er Cd-cops 1.63 som beskyttelse, å jeg trenger en decrypter for å kunne kopiere plata skikkelig. Noen som har det? det merkelig er at uten noen oppdatering av spillet, kjører den cd-cops 2.2, når jeg har tatt oppdatering av spillet så kjører den 1.63, merkelig? Burde vært skuddpremie på linkdata som lager noe sånt skrot. Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det er sikkert mulig å lage et image av hele CDen med Alcohol 120%. Lenke til kommentar
slackies Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Det er sikkert mulig å lage et image av hele CDen med Alcohol 120%. er du morsom. har nok allerde prøvd det og clonecd:) cd-cops er kryptert og må knekkes, kommer hele tiden nye versjoner av det ut. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 har også en cd-cops plate som jeg ikke får tatt backup av, har prøvd så å si alt jeg har funnet på nett, fortsatt like langt. husker ikke om det er snakk om 1.63 eller 1.51 eller noe sånt. forbanna skit cdcops altså, clonyxxl gir jo 9 av 10 hodeskaller hos meg også Lenke til kommentar
slackies Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2005 har også en cd-cops plate som jeg ikke får tatt backup av, har prøvd så å si alt jeg har funnet på nett, fortsatt like langt. husker ikke om det er snakk om 1.63 eller 1.51 eller noe sånt. forbanna skit cdcops altså, clonyxxl gir jo 9 av 10 hodeskaller hos meg også hva er det slags spill/programvare du sliter med å få kopiert? Jeg har klart å knekke cd-cops på kunnskapsforlagets Norsk ordbok. Men det er en eldre versjon av cd-cops. http://spacetarget.com/games/pc_cd-cops_decrypter.shtml der finner du deckrypteringsverktøy. Jeg brukte CD-Cops 32 Decrypter v2.0 får å ta norsk ordboka. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 det er snakk om et spill som heter "special force", husker ikke hvordan jeg finner hvilken versjon av cd-cops den bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå