Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Jeg har drevet en del en del med 3D modelering med en gratis fullersjon av Cinema 4D Release 8 som jeg fikk med en Hjemme PC cd, og fått sansen for det. Denne versjonen innehold ikke manual så det var noe begrenset hvor mye jeg kunne få lært meg. Og nå har jeg tenkt til å få kjøpt en ordentlig 3D programm. Men jeg hvet ikke hva jeg skal kjøpe, eller hvor. Om jeg skal kjøpe en nyere versjon a Cinema 4D eller begynne å bruke et annet programm. Jeg skal bruke programet til 3D Art og modifisering av spill (MOD), og jeg kan bare det grunnleggende. Hva skal jeg kjøpe og hvor mye penger må jeg rengne med å måtte bruke, og burde jeg kjøpe en opplæringsbok eller noe sånt??? Endret 7. januar 2005 av Slettet-lQle7N2M Lenke til kommentar
mbst Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) 3D Studio MAX er jo veldig utbredt, du finner mye tutorials på nettet til det og brukermiljøet tilsvarende stort. Det er dessuten ganske greit å komme i gang med. Men alt har sin pris, og 3DS MAX koster nok en del. Tror det fins som studentversjoner etc ned i 5-6000 kr. Men det blir antagelser fra min side. Kanskje er det også billigere, for alt jeg vet. En annen måte å få seg en rabatt på skal visstnok være å ringe/eposte distributøren eller utvikleren og legge frem din sak. Send bilder av grafikk du har laget, dette bør kanskje være grafikk som viser et visst potensiale , og si/skriv at du er interessert i å kjøpe 3DS MAX og begynne å lære det, men at programmet beklageligvis er for dyrt for deg. Forklar hva slags programmer du har brukt til nå, hvor lenge du har drevet på, og hva som er motivasjonen bak dine kunstferdige krumspring. Få frem at du ønsker å unngå piratkopiering. Ikke smisk for mye, men vær ærlig og oppriktig. Dog gjør det nok ikke så mye med et par uskyldige hvite løgner og litt ekstra smør på skivene noen steder, men gjør det i hvert fall troverdig.. Endret 8. januar 2005 av mbst Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Blender. Gratis, fritt og bra. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Blender. Gratis, fritt og bra. Link ? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Blender. Gratis, fritt og bra. Link ? http://www.blender3d.com/cms/Blender.31.0.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå