Gå til innhold

Latterlig eller ikke?

Anbefalte innlegg

Først må jeg vel plante noen linker.

(1) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=9896210

(2) http://www.opensorcery.net/velvet-strike/

Fredsaktivister som skal demonstrere på CS servere med å spraye logoer å vise motstand mot krigingen. Jeg mener dette er latterlig, men finner ganske morsomt at noen finner på noe sånt. Er helt klart enig i at krig skal bekjempes og helst ikke forekomme, men har ikke noe i mot spill som inneholder skyting og lignende siden jeg vet at 99% skjønner at spill er noe helt annet enn virkligheten.

Hva synes dere om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HAHAHAHA.....

Vurderte faktisk å poste denne "nyheten" jeg også.....så den på vg.no. Syns d var morsomt. Idiotisk, uhyggelig rart, og USANNSYNLIG teit, men morsomt :smile: Jaja, det er vel også en vei å gå. La dem holde på. Så lenge de ikke ødelegger for de stakkarene som prøver å spille en seriøs match, så samme for meg....

Hehe, ler litt til jeg :smile: Syns jeg ser dem....tagger i CS. "Nei, nå får vi sette foten ned" :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Ifølge Wired ble det også avholdt store fredelige markeringer i onlinespill som «Anarchy Online» og «Everquest» etter terrorangrepene mot USA 11. september i fjor. Tusenvis av spillere skal ha tent virtuelle lys for å minne ofrene.

Ærlig talt, det der synes jeg i alle fall virket helt mot sin hensikt. Minnes liksom ofrene inne i et spill med virtuelle lys. Nesten makabert.

Ellers var det jo et vanvittig påfunn. Altså, hvem bryr seg egentlig? Hadde jeg vært i et CS-game og masse fredsaktivister hadde dannet en hjerteformet sirkel kan du banne på at jeg hadde plaffa dem ned. Kanskje de da hadde fått bevist sitt løse poeng, men jeg hadde i alle fall fått meg en god latter. At denne aksjonen i det hele tatt skal ha noen innvirkning er tåpelig å tro, og en slik demonstrasjonsprosess latterliggjøres jo egentlig. Det er mer ødeleggende enn preventivt når et begrep som fred blir latterliggjort i en seriøs demonstrasjon. Fy skam!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-11 01:19, GamerLamerFjeld skrev:

Quote:

Ifølge Wired ble det også avholdt store fredelige markeringer i onlinespill som «Anarchy Online» og «Everquest» etter terrorangrepene mot USA 11. september i fjor. Tusenvis av spillere skal ha tent virtuelle lys for å minne ofrene.

Ærlig talt, det der synes jeg i alle fall virket helt mot sin hensikt. Minnes liksom ofrene inne i et spill med virtuelle lys. Nesten makabert.

Kan ikke skjønne hva du mener er så makabert med dette. At spillere rundt om fra verden finner en måte å dele sorg, forferdelse, samt vise sympati og støtte til de som ble rammet???

Lenke til kommentar

Plutselig så ser du en gruppe på 10 CT kommer mot deg i hjerteform..men seff uten våpen. "WTF is that?. Who gives a shit anyway" *poff x10*

Men det blir kanskje litt kjipt da.. det er lissom ikke så mye å skryte over at man drepte 10 CT'er uten våpen ;D

CS har tk'ere, cheatere og nå fredsaktivister som tar sitt eget liv. Hva blir det neste?

"Your balls are shrinking with you,

and the fact that you've got "replica" written on side of your gun, and the fact that I've got "Desert Eagle.50" written on side of mine..should precipitate your balls into shrinking with your presence.Now fuckoff!

[ Denne Melding var redigert av: As}{antii på 2002-06-11 09:24 ]

Lenke til kommentar

Hehe....

noe spesielt!

Ikke det at jeg i det hele tatt har prøvd CS, men det høres jo sprøtt ut å begynne å aksjonere i spill. Selvom det faktisk ville bringe realisme inn i spillet.... hadde jo vært litt skøy.

Forresten...burde kanskje begynne å spille CS, forstår at det er kult ?!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...