Jolt Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Heisann er ny her så jeg vet ike hvor denne egentlig burde være men jeg tenkte at dette var et bra sted og sette den. Men over til spørsmålet mitt: Er det noen norske internett forhandlere som har DFI (altså selger DFI, helst hovedkort). Bruker veldig mye Netshop, Komplett og Microplex og er veldig fornøyd med de stedene(bruker av og til også MPX og Santech). Problemet er bare at de ikke har DFI. Jeg har vurdert og kjøpe fra USA, men det er mye lettere hvis jeg kunne fått tak i det i norge. Takker på forhånd for all hjelp! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ikke foreløpig tror jeg, men det går visse rykter om at Norek / Komplett vil ta de inn. Den som lever, får se......... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det har vært snakk om at NetShop.no har vært i kontakt med DFI for å muligens bli forhandler. Hovedkort.no var forhandler før, men så ble de avviklet, så da er det ingen igjen i norge:/ *Håpe på netshop* Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Kikk litt på www.netshop.no, de har bestilt Dfi hovedkort, de står som ubekreftet 20.01. (Velkommen til forumet Adrian =) Lenke til kommentar
tommy_h Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 dt du kan gjøre er å sjekke ut www.tscdata.no. Ring til dei. Nettopp begynt å legge ut ting på nettbuttiken sin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå