Skribenten_ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 hei, jeg lurer på om noen vet hvor på nettet de selger neonlys.. til blant annet PC... ja jeg vet det er drit harry , men skal ikke bruke den til pe'en.. ikke i bilden for den sags skyld Lenke til kommentar
frentix Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Ta en tur innom www.microplex.no ? Edit: Tok vekk quote Endret 7. januar 2005 av frentix Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Komplett.no og datakjeden Endret 7. januar 2005 av raid2 Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ville valgt microplex sine sunbeam pga. det har en finere farge en komplett sine. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 www.3dfxcool.no er også bra Lenke til kommentar
frentix Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 hmm .... har forresten selv lyst på noen med invertere som går på 230v ... noen som vet hvor de kan ha noe sånt? Lenke til kommentar
frustata Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 hmm .... har forresten selv lyst på noen med invertere som går på 230v ... noen som vet hvor de kan ha noe sånt? De hadde noen slike på LIDL så vidt jeg kunne se i går. Men de var forholdsvis lange, sikkert nærmere 1,5 meter, og samme tykkelse som lysstoffrør. Men de var billige i det minste, 69 kroner stykket. De hadde forresten i en rekke ulike farger, samt noen litt kortere rør med "blacklight". Lenke til kommentar
frentix Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Takker , skal sjekke ut Lidl jeg da. Tenker det hadde vært greit med neonlys i barskapet bare. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Lidl faktisk... Jeg ville nok satset på microplex.no eller 3dfxcool.no, men selv har jeg bare handlet hos microplex. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 hammar.no selger også neonlys. Sunbeam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå