edge Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Lurer på noe.. Satt å spillte Counter Strike: Source da det begynte å hakke o.l. Jeg har lest i enkelte blader at jeg bør ha Radeon9800 Pro, men har da 9700 Pro.. Har også bare 512 i minne...det står at du bør ha 1024! Prosessoren er grei med 2.8 da det skal kreve 2.7.. Og jeg lurer også på om internetthastigheten kan ha noe med det og gjøre..? Har planer om å kjøpe en 512-minnebrikke til men kortet lurer jeg da på... Forresten kan noen si om AGP-kort passer i PCI-slots? OG jeg lurer hvilken ram-chip som passer i min maskin(Dell Dimension 8250) På forhånd takk! Hilsen fra en 14-åring Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Damn en 14iss me noe fornuftig å si . AGP kort passer ikke inn i pci portene nei. 512mb ram skal holde til cs forsåvidt, du får ikke fps dropp pga internett linja men du kan merke lagg som gjør at spillett "hakker". Ring Dell for svar på det med rammen i tilfelle så er du sikra btw: velkommen til forumet Lenke til kommentar
sixx Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 AGP kort passer IKKE i PCI porten. Men det er et kjent problem at cs:s hakekr litt uansett hvilket system du kjører det på... Håper bare at det blir fikset ved neste oppdatering da... Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Angående skjermkortet, så er 9700pro et supert kort som jeg vil våge påstå så godt som måler seg med 9800pro (er i hvertfall ikke langt unna... 9800 er nyere, men basert på billigere teknologi..) Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 Takk skal dere ha:) Tar vel å ringer dell om oppgradering av minnet, og "gamla" har bestemt seg for at vi muligens skal skru opp internetthastigheten fra 704/128 til 1100/468kb.s Hvis grafikken er ok som jeg ser at en har skrevi så blir det vel bare nytt minne:) Takk for hjelpen! MVH Marc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå