Øssa Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hei! Prøvde å ta backup av DVD-ene mine en dag med DVD-Shrink. Når DVD-Shrink var ferdig og jeg skulle brenne DVD-en fikk jeg en feilmelding og brenningen ble mislykket. Noen som vet hva som er galt? Se bildet. Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har du uoffisiell firmware? Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Fikk denne brenneren til jul og har ikke brunnet et eneste DVD med denne og firmwaren er ikke rørt. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 SCSI command aborted. Hm - lukter IDE driver problemer! Har du tilfeldigvis nvidia brikkesett på hovedkortet? I så fall gå tilbake til standard microsoft IDE drivere eller prøv alternativ (problemfri) IDE driver herfra: http://www.mwarhead.com/news.php Pass også på at du har siste nero versjon. Ulovlig Nero lisens kan også gi slike problemer da ahead programmererene har sett seg lei på slikt og har lagt inn "problemer og ustabiliteter" i programmet ved bruk av ulovlig lisens. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Har Abit NF7 med Nforce 2 Fant nye drivere hos nvidia og nå ar alt i sin skjønneste orden Endret 8. januar 2005 av Øssa Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hvilke plater bruker du ? + eller - ? Har samme problem med en NEC ND-6500 i en USB multibay boks fra compaq, men kun på - plater. + plater fungerer merkelig nok. Har prøvd flere versjoner av Nero på 6 forskjellige maskiner, så jeg begynner å lure på om det kan være at - brenning bruker en spesiell kommando som usb boksen ikke støtter ? Noen ideer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå