Opus Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Rikky og Remerser er satt inn som dedikerte moderatorer i henholdsvis OK/HW og Amobil. Velkommen. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kjenner ikke Rikky, men Remerser er i hvert fall veldig kunnskapsrik på sitt felt! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Rikky er oldschool og kan sine saker. Remerser kan jeg ikke si jeg har hørt så mye om men han er sikkert en verdig kandidat. Velkommen i "klubben" Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Grattis til begge to. Kjekt å se at det kommer flere brukermod'er nå. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Takker og bukker, skal prøve å gjøre mitt beste... Grattis til Rikky også foresten Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Kjenner ikke Rikky, men Remerser er i hvert fall veldig kunnskapsrik på sitt felt! Gratulerer til begge to. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Jøsses, så mange som ble moderatorer nå for tiden. Gratulerer skal de ihvertfall ha, verdige kanidater. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Har kommet til ganske mange fleire moderatorar i det siste ja.. Det øker vel kvaliteten på forumet, gjennom bedre moderering.. Grattis begge to! Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Gratulerer til dere begge Dere kommer garantert til å gjøre en god jobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå