enter Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Prisutviklingen Endret 29. januar 2005 av enter Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Noen spesiell grunn til denne konspirasjonsteorien? At noe er borte kan vel ha mange årsaker... Det går an å bare spørre "Hvor ble det av prisutviklingskurven" uten å antyde kokkelimonke. Med mindre du vet noe vi andre ikke vet, da. Geir Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Hva mener du egentlig ?... Hva er det du mener er borte ? Hvis du mener "prishistorikk" så finnes den enda... Endret 7. januar 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Snodig måte å formulere tråden på. Uansett er den feilpostet så jeg flytter denne fra Kjøp og salg til "Tilbakemeldinger hw.no Lenke til kommentar
enter Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Dette har da med bistand til kjøp og salg og gjøre, det er nettopp det "prishistorikk-kurven" var, slik bistand og ikke tilbakemelding. Dette er spørsmål til brukerne først og fremst. Så det er uheldig om administrator sensurerer så dumt og proteksjonistisk ... Og jeg mener "Prishistorikk" ja. Og om den er der fortsatt, så finner ikke jeg den. Så da må jeg bare beklage og be om råd for å få den opp. Endret 7. januar 2005 av enter Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det magiske trikset er å slenge musepekeren over navnet til produktet øverst på siden, som her: Prisguide > CPU > Intel > Celeron D 320 (2.4 GHz) Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg vil nå påstå at dette er den mest fornuftige plasseringen av tråden, da du lurer på hvor en av hardware.nos tjenester er blitt av.... Du får den opp på menyen som dukker opp ved å holde musen over produktnavnet i lista over broduktinfo: Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Har den forandret plass de siste 6 måneder ? Lenke til kommentar
kjo Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 ah, så det er der den er blitt av... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvorfor slettet du innlegget? Det blir litt kjedelig for oss som kommer etter! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Dette har jo blitt en meningsløs tråd.... stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg