Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL2+ til dem som bor i Grorud Dalen...les!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ping...

Genial bump :fun:

Dessverre bor ikke jeg i Groruddalen, men bor sentralt i Oslo. Har fått høre av min ISP (Catch) at disse skal lansere dette i løpet av våren. Mulig jeg tar feil....

Er ikke Catch mye dyrere enn Dataguard? Du burde sjekke om ikke de allerede har bygd ut din sentral. Dataguard har allerede bygd ut ALLE de store sentralene.

Locolita

Lenke til kommentar

Så "Dataguard har allerede bygd ut ALLE de store sentralene"? Sikker? Bor sentralt på St.Hanshaugen uten at min sentral er utbygd. Skjønner ikke at ikke interessen for dette overgår firstmile (type 300 innlegg..) Her snakker vi endelig om bredbånd til massene! Er det noen som har fått adsl2? Hvor lenge må vi vente?

Lenke til kommentar
Så "Dataguard har allerede bygd ut ALLE de store sentralene"? Sikker? Bor sentralt på St.Hanshaugen uten at min sentral er utbygd. Skjønner ikke at ikke interessen for dette overgår firstmile (type 300 innlegg..) Her snakker vi endelig om bredbånd til massene! Er det noen som har fått adsl2? Hvor lenge må vi vente?

Å bygge ut alle de store sentralene vil jeg tippe blir vanskelig før utstyr for ADSL2 blir tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...