TST Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Fra en nokså ukjent japansk spillutvikler kommer en RPG- tittel med det gode, gamle temaet vi alle kjenner så godt til; den evige, episke kampen mellom det gode og det onde. Spillet har allerede blitt sluppet til Dreamcast og PS2, og har høstet svært god kritikk på den fronten, men PC-versjonen lykkes ikke like godt. Grandia II er et spill som vil forsvinne i mengden av andre RPG-spill på PC. Les hele omtalen Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Videoene kunne blitt ganske gode hadde det ikke vært for at de har altfor dårlig oppløsning. De virker bra laget, så jeg forstår ikke hvorfor Game Arts har gjort dem så kornete. Kanskje for å spare litt plass? tror jeg har svare på det, filmene er konvertert rett fra konsol-versonen. Prøv og spille av filmene på en tv(ved hjelp av skjermkort med tv-ut) og se hvor fort de går fra det midelmådige til det fantastiske. Jeg synes forsåvid anmelderen var for snill, fortener ikke så høy karakter. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 syns dette spillet er helt rått,syns det fortjener en firer pga gameplayen ruler rått. Lenke til kommentar
GamerLamerFjeld Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 08:24, Civilix skrev:tror jeg har svare på det, filmene er konvertert rett fra konsol-versonen. Prøv og spille av filmene på en tv(ved hjelp av skjermkort med tv-ut) og se hvor fort de går fra det midelmådige til det fantastiske. Ja, det er nok grunnen. Som sagt, konverteringen fra konsoll til PC tror jeg må ha gått ganske kjapt unna, og at de skulle gjøre noe særlig mer arbeid med videoene tviler jeg på =) Lenke til kommentar
Deviate Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 synes grandia 2 er et kult spill :smile: drit kul fortelling da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg