clina Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 jeg skal til kina om et par uker, og lurer på om det er mulig å få kjøpt fete tlf i kina som ikke er på kinesisk. regner ikke med at det er noen på norsk, men engelsk kanskje? hvis det er noen som har et sted å anbefale, så hadde det også vært fint.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det største problemet er at de fleste telefonene i østen rett og slett ikke fungerer her i Norge grunnet bruk av et annet system (type nett). (Ellers ville vi nok ha telefonene her også), men du kan jo selvsagt ha flaks å finne en telefon som vil virke i vårt 3g/gsm nett, men det blir nok heller vanskelig. I så fall så vil det nok gå å få tak i Norsk eller engelsk hos ditt lokale service senter eller "der" (i Kina). Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hei. Jeg fikk meg telefon fra kina her om dagen... Genialt Det er en del faktorer du må passe på. 1. Kjøp en gsm-telefon. Alle gsm-telefoner fra kina, skal virke i Norge, men de bruker også CDMA eller hva det nettet nå heter, og de virker ikke i Norge! 2. Husk at du ikke får norsk språk, og ergo heller ikke norsk ordliste. Men de aller fleste telefonene har engelsk. 3. Husk problemet med at du ikke får reparert telefonen i Norge. Hvis du kjøper en telefon som selges i Norge, er sjansen stor for at du kan få gjort det hvis du betaler for det, men selges den bare i asia, blir det mildt sagt vanskelig å fikse den i Norge Jeg kan med stor glede anbefale den telefonen jeg har kjøpt. Trykk på linken i signaturen min, eller send meg en privat melding hvis du vil ha anbefalt andre telefoner (hvis du trenger litt mindre telefon ellerno) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå