carro Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Takker for alle tips jeg fikk til utkastet på nettsiden min. Holder på å kode den nå, men sitter fast med én ting: Et hvitt felt mellom headeren/bilde-/nyhetsbolken og innholdsbiten som jeg skulle ha gjort noe mindre. Noen som ser hva jeg har gjort galt? Siden kan sees her. div#luft { position: relative; top: 0px; height:0px; left: 18px; float: left; width: 795px; background: #ffffff; padding: 0px 0px 0px 0px; } Tar også gladelig imot øvrig kritikk og tips på siden! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Feil.. Sorry Endret 7. januar 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
carro Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Hurra! Du var likevel inne på det. Jeg justerte margen til: margin: 0px 0px -11px; og gjorde det grå feltet under større. Tusen takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Bare hyggelig Fint du fikk det til og funke Men, det var en ting jeg stussa litt på! Rollover på link, likte ikke den blå fargen der! Fikk en lite følse av en grønne frage kunne gjort seg bra der Uansett utrolig pen side Lenke til kommentar
carro Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Takk for tips og tilbakemelding på siden. Hyggelig du likte den. Tror du er inne på noe når det gjelder farger. Skal teste det ut. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg syns den blåfargen var fin, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå