chokke Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) får sånne store firkanter der hvor vannet er, samme med smoke, bare en mørk klatt. Er det en texture feil eller? EDIT med en gang (takket være ræva hukommelse): Har pentium 3,4 Ghz, 1,5 GB DDR RAM (400mhz) og ati radeon x80xt PCI e. Ingenting overklokka. Endret 7. januar 2005 av chokke Lenke til kommentar
Sink Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Testa nye drivere? Har aldri sett dette før Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Før jeg formaterte var det slik for skjermkort driverene mine virket ikke Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 har den nyeste catalyst (4.12 tror jeg). Så det kan hende den ikke funker ordentelig? Isåfall venter jeg til WoW er ferdig lasta ned med å prøve på nytt Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 får sånne store firkanter der hvor vannet er, samme med smoke, bare en mørk klatt.Er det en texture feil eller? EDIT med en gang (takket være ræva hukommelse): Har pentium 3,4 Ghz, 1,5 GB DDR RAM (400mhz) og ati radeon x80xt PCI e. Ingenting overklokka. .............. Ka e d som skje egentlig? Ser ut som character`n e ute etter fyllekveld! Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Isåfall venter jeg til WoW er ferdig lasta ned med å prøve på nytt Hvorfor vente til det er ferdig, jeg restarta og da forstatte nedlastingen der jeg sluttet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) får sånne store firkanter der hvor vannet er, samme med smoke, bare en mørk klatt.Er det en texture feil eller? EDIT med en gang (takket være ræva hukommelse): Har pentium 3,4 Ghz, 1,5 GB DDR RAM (400mhz) og ati radeon x80xt PCI e. Ingenting overklokka. .............. Ka e d som skje egentlig? Ser ut som character`n e ute etter fyllekveld! alt fungerer som det skal unntat smoke og regnfallet, det dere ser er regnfallet, forbannamøkk! Kan se om jeg får skaffa bilde av smoken. Offtopic: Endelig fått god hastighet( synes jeg) på azereus, 70KB/s Men den sank til 30 når jeg så... EDIT: Nå var begge normalt igjen.... skjønner ikke det. Endret 7. januar 2005 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå