Gå til innhold

Fotball - bruke videodømming?

Jonnar

Videodømming..  

68 stemmer

1. 1. Videodømming..

• gode greier
      48
    • fysj og fy
      20

Anbefalte innlegg

Hva mener folket?

Noe av sjarmen med fotball er at det skjer der og da, og at det er menneskelig å feile. Men akkurat et målkamera på streken kan være helt korrekt. Egentlig synes jeg det er rart at de største ligaene ikke har det allerede.

Jeg er mot videodomming generelt, siden det er likt for begge lagene, men akkurat det med målkamera er jeg for. Hvor irriterende er det ikke nar favorittlaget ditt scorer 3 minutter pa overtid, men ikke far godkjent malet fordi dommeren ikke sa det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor irriterende er det ikke nar favorittlaget ditt scorer 3 minutter pa overtid, men ikke far godkjent malet fordi dommeren ikke sa det?

Hva viss motstanderen scoret? Da vill det ikke vert lite morsomt? :p

TRor vidiodømming ikke er godt for fotballen, men kansje målsensorer hadde vert greit?

Har foressten ikke satt meg så inn i dette :ermm:

Lenke til kommentar
TRor vidiodømming ikke er godt for fotballen, men kansje målsensorer hadde vert greit?

Videodomming for den minste lille ting er jeg sterkt imot, og det tror jeg egentlig gar for de fleste... Malsensoren liker jeg, selv om det hadde vaert irriterende om det var motstanderlaget som scoret istedet... :roll:

Lenke til kommentar

Tja. Jeg er uenig om dømmingen, og de ferdige resultatene skal komme etter selve kampen. Dette vil ødelegge spenningen osv. Men et kamera eller to som kan brukes for så at avgjørelsene blir tatt kort tid etter handlingen, f.eks 2 min, er en god ide.

Dette ble dårlig formulert, sorry.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Tja. Jeg er uenig om dømmingen, og de ferdige resultatene skal komme etter selve kampen. Dette vil ødelegge spenningen osv. Men et kamera eller to som kan brukes for så at avgjørelsene blir tatt kort tid etter handlingen, f.eks 2 min, er en god ide.

Det er vel det som er meningen. Har sett amerikansk fotball i min tid her borte, og der har de videodomming. Hvis et av lagene mener de ble urettmessig domt for noe/ikke fikk touchdown eller noe lignende, kan de "challenge" avgjorelsen, dommerne vil se pa opptaket og ta en avgjorelse innen kort tid, og ingen kan klage pa at det var en dommerfeil.

Det burde uansett blitt videodømming av idioter som slår eller drar i trøyene på hverandre. Slikt er bare forbanna urettferdig og irreterende

De som slar blir jo disiplinert etter kampen og utestengt for et antall kamper, men er fullstendig enig. La oss heller bli kvitt kamphanene og skjorte-sliterne mens kampen pagar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...