Even89 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Har bestilt skibussplass til meg og kompisene mine, og på hjemmesiden til HSD står det: NB! Bestillingen er bindende og du vil motta en faktura fra oss dersom du ikke møter opp. Dersom du møter frem på bussen uten å ha foretatt en bestilling på forhånd er du ikke sikret plass. Antall bestillinger gir grunnlag for antall busser som settes opp. Og nå viser det seg at det blir storm i morgen, og dårlig vær.. så vi har bestemt oss for å ikke reise.. Og da lurer jeg på>> er dette lovelig? og hva skjer hvis jeg nekter å betale fakturaen, siden jeg ikke kom? Fakturaen som blir sendt er på 280 kr.. og siden dette er en påmelding som inkluderer dagskort vil jo HSD tjene fett på at folk ikke møter opp.. Endret 7. januar 2005 av Even89 Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Ingen som har noen meninger om hva som skjer hvis jeg ikke betaler fakturaen? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Ingen som har noen meninger om hva som skjer hvis jeg ikke betaler fakturaen? even? fra harestua? eller? bare lurer.... men ang. turen tror jeg det skal være mulig å få til noe ja. du kan jo ringe til ''folkene'' Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 og 280kr er jo ikke så mye... Lenke til kommentar
The Gnome Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Jeg har tatt skibussen en par ganger og det ser i grunn ikke ut som om at de bryr seg så veldig mye om det med reservering av plass.. jeg og noen venner hadde bestillt plass, men når bussen kom var den full og det skulle ikke komme flere busser. Så det endte opp med at vi måtte stå på bussen i 45min.. Men viss det er meldt storm imorgen er det jo ikke sikkert at skisenteret er åpent engang, og da går jo ikke skibussen. (hvilket skisenter skal du til?) edit: ser du er fra bergen, så jeg regner med at du skal til Eikedalen Endret 7. januar 2005 av The Gnome Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Ingen som har noen meninger om hva som skjer hvis jeg ikke betaler fakturaen? even? fra harestua? eller? bare lurer.... men ang. turen tror jeg det skal være mulig å få til noe ja. du kan jo ringe til ''folkene'' Er nok ikke den even.. Men skulle til eikedalen.. Håper det er stengt i morra da.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 du må jo se dette litt fra buss-selskapets synspunkt også da.. hva er vitsen med at de setter opp en haug med busser hvis ingen gidder å møte opp for å sitte på med bussene. selv om det er meldt dårlig vær kunne det jo hende du får en super dag i bakken.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Spørs hvor gammal du er. En person under 18 kan ikke inngå en bindende avtale uten samtykke fra foreldre. (Jeg kan ta feil...) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Spørs hvor gammal du er. En person under 18 kan ikke inngå en bindende avtale uten samtykke fra foreldre. (Jeg kan ta feil...) Nei, det kan han vel da forsåvidt ikke, men er litt usikker på om han, siden han er over femten, kan gjøre det likevel, men foreldrene står økonomisk ansvarlig? Sinnsykt dårlig setning, beklager beklager, men finner ingen bedre måte å formulere det på i farten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå