keir Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg tenker på å kjøpe meg en MX1000 mus. Da jeg akkurat har kjøpt meg ny skjerm i sort utførelse trenger jeg nå sort tastatur og mus. Er det noen som vet om det finnes en pakke med mx1000 og trådløst tastatur? Eventuellt om det finnes et trådløst tastatur uten mus? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ingen av delene finnes, men Mx1000 finnes i svart. Lenke til kommentar
alex_x Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Pakke med trådløs tastatur og MX1000 fra Logitech: Her. Det er riktignok ikke helt svart, men en kombinasjon av mørkeblått og svart. Lenke til kommentar
keir Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Det blir nok MX 3100 pakken jeg går for. Har samme tastatur som i MX 3000. Noen som har erfaringer med dette tastaturet? Jeg ser at MX 3100 - er tilgjengelig fra PSdata (lagerstatus:21.1.05) Noen andre som vet webshop'er som har tatt denne inn for prissammenligning? Lenke til kommentar
alex_x Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 MX 3100 ble lansert for kort tid siden, så jeg vil anta at det er relativt få erfaringer, og får butikker som fører det. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Dæven, det var et nice tastatur. Om de hadde fjernet F-tastelås så hadde det blitt dritfett. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Damn, er det kommet?! Sorry trådstarter, my bad. Men rart at hw.no ikke nevner noe om det... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Æsj, nå fikk jeg også lyst på den pakken Bokstavene på tastaturet mitt er slitt bort, og jeg kunne tenkt meg en oppladbar god mus.. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Ja, det kan du si. Jeg har utmerket tastatur fra før og har en MX510 i posten, men dette settet tar kaka, noe så nydelig. Om MX1000 ikke er så ille til fps spill er det kanskje noe å vurdere Det vil koste under 1000kr? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Den pakken blir kanskje den mest populær setet fra logitech på lenge, de brukte virkelig lang tid på å få mx1000 koblet med et tastatur, jeg gleder meg som en unge til å få det hjem her...... Men hvor stod det at den kommer til psdata den 21.01.05??? Jeg finner ikke det på siden deres, men bare flott at det kommer snart, jeg skulle egentlig ha bluetooth setet til Logitech med mx900, men jeg fikk bare tastaturet og ikke musen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Koster under 1000 kr hos psdata, ja. Jeg så ikke når de får det inn, men det ligger under trådløsetastatur. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hvordan er det med trådløse tastatur og etterheng da? Er det et like stort problem som hos de trådløse musene? Ikke at jeg sier MX1000 er en dårlig trådløs mus, men tenkte generelt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 (endret) Tastaturene lagger ikke. I hvert fall ikke logietech sine Endret 9. januar 2005 av darkness| Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Hvordan er det med trådløse tastatur og etterheng da? Er det et like stort problem som hos de trådløse musene? Ikke at jeg sier MX1000 er en dårlig trådløs mus, men tenkte generelt lurer på hvorfor folk hele tiden om etterheng av tastatur osv. Det er jo minimal forskjell hvis det i det hele tatt er noen. Du kommer sikkert ikke til å merke noen forskjell. Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Det er godt å vite. For det er en liten mulighet for akkurat det settet kan bli mitt om en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå