Gå til innhold

Logitech MX1000 og tastatur?

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på å kjøpe meg en MX1000 mus. Da jeg akkurat har kjøpt meg ny skjerm i sort utførelse trenger jeg nå sort tastatur og mus. Er det noen som vet om det finnes en pakke med mx1000 og trådløst tastatur? Eventuellt om det finnes et trådløst tastatur uten mus?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir nok MX 3100 pakken jeg går for. Har samme tastatur som i MX 3000. Noen som har erfaringer med dette tastaturet?

Jeg ser at MX 3100 - er tilgjengelig fra PSdata (lagerstatus:21.1.05) Noen andre som vet webshop'er som har tatt denne inn for prissammenligning?

Lenke til kommentar

Den pakken blir kanskje den mest populær setet fra logitech på lenge, de brukte virkelig lang tid på å få mx1000 koblet med et tastatur, jeg gleder meg som en unge til å få det hjem her......

Men hvor stod det at den kommer til psdata den 21.01.05???

Jeg finner ikke det på siden deres, men bare flott at det kommer snart, jeg skulle egentlig ha bluetooth setet til Logitech med mx900, men jeg fikk bare tastaturet og ikke musen.

Lenke til kommentar
Hvordan er det med trådløse tastatur og etterheng da? Er det et like stort problem som hos de trådløse musene? Ikke at jeg sier MX1000 er en dårlig trådløs mus, men tenkte generelt

lurer på hvorfor folk hele tiden om etterheng av tastatur osv. Det er jo minimal forskjell hvis det i det hele tatt er noen. Du kommer sikkert ikke til å merke noen forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...