b-real Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 :Her passer vel et sitat fra Dilbert: "Argue with and idiot and he will drag you down to his level then beat you with experience." *offtopicmode**/offtpoicmode* Men da vil til slutt være "de dumme" som styrer forumet... Lenke til kommentar
dnort Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 19:18, B|Real skrev:*offtopicmode**/offtpoicmode* Men da vil til slutt være "de dumme" som styrer forumet... Nei, det tror jeg ikke. For så lenge de som ønsker et seriøst forum der de kan diskutere data fortsetter med det, istedet for å gå til motangrep mot useriøse innlegg så vil de useriøse innleggene etter hvert forsvinne. Det bør være moderatorenes jobb å fjerne upassende innlegg og evt. stenge ute de verste "fjortisene". Vi som ikke er moderatorer bør holde oss for gode til å diskutere med disse personene. Det beste vi kan gjøre er å bruke "Meld i fra!" funksjonen på framesversjonen av forumet dersom vi finner et innlegg upassende. Men for all del, jeg ønsker ikke et forum der alt er dødsseriøst hele tiden. Det går an å være morsom og seriøs samtidig så lenge man holder seg til emnet. Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Men for all del, jeg ønsker ikke et forum der alt er dødsseriøst hele tiden. Det går an å være morsom og seriøs samtidig så lenge man holder seg til emnet. AMEN! AOL! C2i! HALLELUJA! SLIK skal det låte! Seriøst, men ikke kjedelig! -Y- Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Så Yummy hadde stengt en tråd til om satelitt. Hvorfor stenge slike tråder? Får du et sexuel nytelse av og stenge tråder? Kanke du bare stenge hele forumet menst du drive på da? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 20:38, SunChaser skrev:Så Yummy hadde stengt en tråd til om satelitt. Hvorfor stenge slike tråder? Får du et sexuel nytelse av og stenge tråder? Kanke du bare stenge hele forumet menst du drive på da? fordi at du trenger ikke ha det samme spørsmålet mere enn en gang http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=34371&forum=61Kjetil Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 16:05, Tracker skrev:Heisan "ladies" det er www med nytt brukernavn Du er herved utestengt med dette nicket også, siden du ikke klarte å holde deg på matta. Lenke til kommentar
Tracker Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Du sir ,, jeg og Yummy er venner igjen :smile: Faktisk drive vi på og finne ut om det går tog til karasjok eller om man skal bruke høytrykkspyler med turbodyse når man møte "sure" samer :smile: sjekk her sir.. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...st=1&replies=17 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=35697&forum=24 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=35822&forum=58 > > [ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-11 21:36 ] Lenke til kommentar
Novec Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 SunChaser er herved utestengt i fjorten dager for gjentatt uakseptabel språkbruk og skittkasting. Lenke til kommentar
keithho Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 21:31, CannoliBoy skrev:SunChaser er herved utestengt i fjorten dager for gjentatt uakseptabel språkbruk og skittkasting. NEPPE! Lenke til kommentar
keithho Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Vet ikke hvorfor jeg er såååååååååå engasjert i slike saker... Velvel... Hardware.no er ikke homepagen min lenger, sitet fortjener ikke plassen.... BIG DEAL! Nå er det tom's hardware... Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Språkbruken er ikke så voldsom er den vell? Heh, eneste dette fører til er at eg må bruke energien min til og registrere et nytt brukernavn. Lenke til kommentar
keithho Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 21:39, SunChaser skrev:Språkbruken er ikke så voldsom er den vell? Heh, eneste dette fører til er at eg må bruke energien min til og registrere et nytt brukernavn. SunChase: Det har vært artig om du har sonet dommen din.... Ikke noe big deal, liksom litt humor idet... Lenke til kommentar
EC Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 21:39, SunChaser skrev:Språkbruken er ikke så voldsom er den vell? Heh, eneste dette fører til er at eg må bruke energien min til og registrere et nytt brukernavn. Les oppover og se hva du selv har skrevet. Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Haha, vet ikke enda når eg blir kalt in til soning enda. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 21:35, keithho skrev:Vet ikke hvorfor jeg er såååååååååå engasjert i slike saker... Velvel... Hvorfor bruker du ikke energien din til noe nyttigt. Har sett mye useriøse utspill fra din side. Håper du skjerper deg når du kommer tilbake:) Lenke til kommentar
Tracker Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Ja jeg "soner" også nå min strenge straff. www nicket mitt er ikke mere nytt og bedre nick med tracker da tror jeg :???: Hmm hvor lenge var "adam" i "paradiset" eller var det slangen :???: Eller kanksje det var trackeren på togsporet. uansett folkens ,, en ting kan jeg si med sikkerhet, Høytrykkspyler med turbodyse er tingen i sommervarmen :smile: _________________ The days of the Hammer... [ Denne Melding var redigert av: Tracker på 2002-06-11 22:00 ] Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hei Jeg vet ikke helt om jeg tør hive meg inn i denne debatten, med fare for å bli utestengt men jeg prøver. Først litt om meg selv, er en oldis på 46 som har lest dette forumet siden det startet. Postet en del meldinger, men har nok vært mer ivrig leser enn skriver. Har jobb som personalsjef i en bedrift med 200 ansatte. Hvor vil jeg så med all denne informasjonen om meg selv. Jo at livet har lært meg at det å kontrollere, regulere, nekte, straffe sjelden fører noe godt med seg. Skal du få motiverte, engasjerte, hyggelige, team følende mennesker rundt deg (som i et forum) må takhøyden og ytringsfriheten strekkes veldig langt. Jeg har sjøl diskutert med det dere kaller som "fjortisser" på dette forumet, og selv om jeg ikke har samme direkte språkbruk som disse må jeg bare si til meg selv at dette er den måten denne gruppen argumenterer på. Så til det utrykket mange bruker at forumet skal være seriøst, hva betyr det. Det er nok et utrykk som amnge kan tolke i forskjellige retninger. Det er ikke sikkert at jeg og en "fjortiss" legger det samme i hva vi mener med seriøst. Det hadde vært mer spenstig og sagt at vi skal ha et forum for alle som er inntressert i å diskutere data. Alle er hjertelig velkommen til dette forumet enten du er 12 eller 99. Det hadde vært en spenstig målsetting. Det og åpne opp istedenfor å snevre inn hadde jeg syns vært mer inntressant. Jeg kan forsøke å si hva jeg mener med et sitat "Jeg vil aldri være enig med deg, men jeg vil kjempe sammen til døden med deg for at du skal få si hva du mener" Ronnie [ Denne Melding var redigert av: Ronnie på 2002-06-11 22:00 ] Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hva har du tenkt og bytte til etter "Tracker" er historie osså da? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-11 21:56, Tracker skrev:Ja jeg "soner" også nå min strenge straff.www nicket mitt er ikke mere Joda, du skjerpa deg og er tilbake i full mundur - med valgfritt nick. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg