Gå til innhold

Fable- Er dette skatten *spoiler*

CurSe

Anbefalte innlegg

Har spilt Fable en liten stund og tenkte at jeg skulle fullføre "ofre mennesker" questen. Hvilke mennesker er det de egentlig vil ha? Her flørter jeg vilt på byen og drar med meg et lass med damer,men de kaller ofrene mine for stakkarslige hele tiden. Er det noen spesielle personer som må ofres?

Må man flørte med personer for å få de til å følge etter deg? Det virker som om at jeg kun får de som er grønne rundt seg som følger etter meg når jeg sier "follow".

En ting til: Hvordan åpner man den Demon døra som ber deg gjøre noe ondt foran den? Jeg slaktet en gammel stakkars bestemor,men den ville ikke åpne seg.

Endret av CurSe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Istedenfor å starte en ny tråd så redigerer jeg bare den gamle:

Etter å ha sett på treasure cluene så klarte jeg grave opp noe med Orchard Farm. Til min store fortvilelse så var det bare en stekepanne av et eller annet slag. Er dette skatten? Er det noe spesielt man kan gjøre med den pannen?

En ting til: Hvor mye gll må man egentlig gi til Temple of Avo for å få se guden?

Lenke til kommentar
Man skal visst grave opp noe rart på orchard farm, hvor?

*spoiler*

Hvis du graver mellom høyballene og låven så graver du opp skatten. tror det er skatten hvertfall,men jeg skjønner ikke hva som er så stort med den :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...