siemensboy Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Hello folks Ossen er denne? synes prisen er velldig billig siden det er 47" og widscreen... Tv'en er ganske langt nede på listen, den heter Daewoo DSJ4710 Endret 7. januar 2005 av siemensboy Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det er en prosjeksjons TV... Jeg husker ikke hva det vil si rent teknisk sånn i farten, men jeg har sett slike tver før, og personlig synes jeg de suger... Bildet er veldig mørkt og har en del etterslep... Hadde heller lagt på 2.000 kr til å kjøpt en QPVision 42" plasma tv fra deal.no koster 14.000... Plasma tver er hvertfall mye mer hendige å plassere, mye mer lyssterke og veldig bra responstid. Lenke til kommentar
anri Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hello folks Ossen er denne? synes prisen er velldig billig siden det er 47" og widscreen... Tv'en er ganske langt nede på listen, den heter Daewoo DSJ4710 Hei. Hvis du lurer på å kjøpe en projectortv, ville jeg i hvertfall vurdert en Sagem Axium HD D45. bm audioDu opp i ca 70.000,- på en plasma for å få tilsvarende bildekvalitet. Du ryker på ca doble prisen av Daewoo tvn, men dette er også to vilt forskjellige apparater. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det der var jo en HDTV, da blir det jo med en gang en helt annen sak. Prisforkjellen på Plasma skjermer som er HDTV og non-HDTV er jo f.eks fra 14.000 til 30.000 for en QPVision 42"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå