above Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hei. Jeg har SoundForge 7 og syntes det er et greit prog, men det er en del ting jeg savner der og det er; - Slike lyder som de bruker på skikkelige radiokanaler som Nrk-Mp3 osv..de lager slike "bang" lyder, og "skviiiiokkk" lyder Hvordan kan jeg få dette til selv? Er det andre programmer som er enda bedre og som har ende flere funksjoner enn dette? Takker for all hjelp på forhånd! Mvh Ostebu Lenke til kommentar
irneh Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 tools -> synthesis. Lag dine egne lyder... Det eneste jeg kan lage er en lang basstromme da, men i teorien så skal det være mulig Lenke til kommentar
above Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 tools -> synthesis. Lag dine egne lyder... Det eneste jeg kan lage er en lang basstromme da, men i teorien så skal det være mulig Beklager, men de lydene der var rett og slett elendige, uansett hva jeg stillte på! Noen andre som har forslag? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Acid kanskje? Er ikkje det noken slags effekter der? Sjøl om eg aldri ville ha gått fra Soundforge som i mi meining er bedre.. Lenke til kommentar
above Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Takk, skal prøve det nå. Hvilket program ville du gått for da? Går det an å bruke Soundforge for å bare få vokalen og bare musikken ut av en låt? I så fall, hvordan? Lenke til kommentar
friskies Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Sound Forge er et program for aa redigere lyder, IKKE en lydbank. Skal du ha lydeffekter saa kan du laste de ned gratis fra nettet. Og nei, du kan ikke separere vokal/musikk. Lenke til kommentar
above Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Sound Forge er et program for aa redigere lyder, IKKE en lydbank. Skal du ha lydeffekter saa kan du laste de ned gratis fra nettet. Og nei, du kan ikke separere vokal/musikk. Vet du om sider til dette? Lenke til kommentar
irneh Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Sound Forge er et program for aa redigere lyder, IKKE en lydbank. Skal du ha lydeffekter saa kan du laste de ned gratis fra nettet. Og nei, du kan ikke separere vokal/musikk. du kan lage helt enkle lyder i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå