H4ngm4N Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jaja, jeg får vel fortelle min lille historie fra TG05 da.. Plutselig ser jeg en private message på oDC fra ei som kaller seg for SvartSol. Det viser seg at hun vet hvem naboen min (på TG altså) er.. (Det var Eirik, aka. LordZyfeX.) Har ikke lagret hele samtalen, men det meste... Vi har begynt å snakke og vi begynner å småflørte... <H4ngm4N> jeg er glad for at jeg kunne gjøre deg glad<SvartSol> håper at jeg gjør deg glad også <H4ngm4N> ja <SvartSol> ååå så bra! *klemmepå* <SvartSol> har hatt litt lite nærkontakt i det siste skjønner du, bortsett fra med tastaturet, så jeg er i et lite klemmemodus =) <SvartSol> håper det går bra? <H4ngm4N> det gjør det nok =) <H4ngm4N> åssen kjenner du Eirik da? <SvartSol> vi møttes i sommerferien =) <H4ngm4N> ok <SvartSol> ikke noe verre enn det =) <H4ngm4N> ok <H4ngm4N> tenke egentlig ikke på noe "værre" men... <SvartSol> nei nei =) <H4ngm4N> hvor gammel er du? <SvartSol> 17 år <SvartSol> hva syns du om jentene på tg i år? har du sett noen søte? <SvartSol> det har jeg hvertfall! =) <H4ngm4N> noen <H4ngm4N> du har sett noen søte jenter? :S <SvartSol> åja =) en del <H4ngm4N> gutter da? <SvartSol> mange av dem ser så uskyldige ut, syns det er så søtt <SvartSol> jojo, noen faktisk <H4ngm4N> ok, hehe <SvartSol> men må jo ærlig innrømme at det er mest av de som ikke har vært så heldig med utseende <SvartSol> men du har jo vært kjempeheldig! =) <H4ngm4N> hehehe, ok! <H4ngm4N> har du sett meg ? <H4ngm4N> *forvirret* <SvartSol> jaja =) <SvartSol> trasket forbi deg for noen timer siden <H4ngm4N> hmm, hva drev jeg med <H4ngm4N> ? <SvartSol> du spilte ut2004 tror jeg =) <SvartSol> er ikke så flink på spill håper du tilgir det =) <H4ngm4N> det er ikke umulig, nei <H4ngm4N> har spilt en del UT her <H4ngm4N> hva er det du har gjort her på TG da? <SvartSol> har lastet ned en masse filmer, spilt DoA og chattet =) har ikke bra nok data til å spille <SvartSol> =P <SvartSol> og tittet litt på deg da <H4ngm4N> *rødme* <H4ngm4N> spiller du dota? <H4ngm4N> det gjør jeg også, litt ihvertfall <SvartSol> helst sex.03b versjonen <SvartSol> <H4ngm4N> ok <H4ngm4N> jeg har ikke spilt den før her på TG jeg, så jeg er ikke så vant med den <SvartSol> men du lærer sikkert fort, det er jeg sikker på! =) <H4ngm4N> men byner å lære meg de nye heroene nå <SvartSol> så bra! Det er en god start =) <H4ngm4N> =) <SvartSol> smart du =) <H4ngm4N> hm, takk <SvartSol> duu...kjeder du deg fortsatt? <H4ngm4N> ja, litt, men ikke like mye som før.. <SvartSol> du har ikke lyst til å komme bort en tur da? <SvartSol> hadde vært koselig =) <H4ngm4N> jo, det kan jeg sikkert <H4ngm4N> hvor sitter du? <SvartSol> rad 11 sete sexti <SvartSol> på høyre side av banneret på rekka <SvartSol> <H4ngm4N> bare sånn for sikkerhets skyld: åssen ser du ut? ca? hårfarge? <SvartSol> har på meg mørk rosa genser og har brunt hår =) <SvartSol> kommer du nå da? =) <H4ngm4N> skal jeg bare komme nå liksom? <SvartSol> kan du ikke? ='( <H4ngm4N> jo? <SvartSol> så kom da vel =) <H4ngm4N> ok HER GÅR JEG BORT TIL HENNE FOR OG MØTE HENNE! (Ja jeg hadde en liten anelse om at det var ugler i mosen, men jeg var langt i fra sikker. Det er mange desperate jenter på TG, så jeg tenkte jeg skulle ta sjansen.) Jeg ser plassen hennes og ser en søt jente sitte på laptopen sin. Mens jeg nærmer meg ser jeg en kjent mann/gutt som sitter på andre siden av henne, og det gikk opp for meg at jeg hadde blitt EID! Det var en kamerat av Eirik som jeg hadde spilt en del DotA og UT med. Når jeg er kommet tilbake: <H4ngm4N> haha, det var ganske artig da.... <SvartSol> =) <SvartSol> det var det =) <SvartSol> finn noen å lure du også <H4ngm4N> de beste ofrene sover =( Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeg hadde egentlig konkluder at jeg har nok respekt for meg selv til å ikke poste dette på forumet. Men, men. Her komer det Jørgen sier: jeg hadde trykka på masse innstillinger i msn Jørgen sier: så jeg hadde satt på no autoacsept av cam Jørgen sier: så hadde det liggi på pulten Jørgen sier: og pekt rett mot opplegget Jørgen sier: og når jeg tok meg en kjapp en Jørgen sier: så cathrine hele scenen Fredrik sier: hahahahahahahahahahahahaha Fredrik sier: BEST EVER Fredrik sier: Jeg har tårer i øynene Fredrik sier: Liek, lol Fredrik sier: seriøst Fredrik sier: jeg dør Jeje. Det gjorde vondt å lese det da. Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Morsan kommer ALLTID under sex-scenene når jeg og kamerater ser film. Det er så flaut. Endret 30. juni 2005 av CMOTDibbler Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 H4ngm4N; Haha skjønte den ikke jeg.. Var det gutten du hadde chattet med og trodde det var jente? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Natrium: Jeg lo som faen av det der. Må ha vært utrolig flaut for deg da, men morsom lesing. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Gutten og jenta hadde sammarbeidet for å lure emg.... Var flaut når jeg kom bort til dem og hadde gått rett på... Lenke til kommentar
akarno Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Da jeg gikk i første klasse, skulle klassen vår ha svømmetime... Og selfølgelig klarte jeg å prestere å glemme å ta på meg badebuksen og kom ut... det stemmer! helt naken!... Får høre det fremdeles en gang i blant Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jeje. HAHA! Hvordan håndterte du Cathrine? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Det var å poste i denne tråden.. HÆHÆHÆ!! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Det var å poste i denne tråden.. HÆHÆHÆ!! nok med tulleposter nå? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Jepp.. Legger meg. Pinligeste er vel å gå på jentedass og pisse der.. Men det var litt kos og da.. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Vel kanskje ikke det flaueste, men da jeg var på ferie i Spania var det sånn vannskikjøring. Jeg meldte meg på og stolt sto jeg på vannski. Det sprutet så vannvittig mye vann på buksa så jeg merket ikke at DEN FALT AV! Det tok kanskje 15 sekunder før jeg merket det. Og det flaueste var når jeg kom opp på stranda. Alle lo skakk :!: Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 ok, jeg var på fest og hadde drukket en del.. jeg bestemte meg for å dra noen vitser til forsammling og dette var noe som slo an. alle lo osv helt til jeg fortalte noen negervitser, og da virket det som ingen lo lengre. jeg fortalte noen til, litt grovere og mer rasistiske, helt til jeg ga meg. etterpå får jeg vite at ei jente på festen har en stefar som er ifra nigeria eller noe. alle visste det utenom meg.. jeg måtte bruke resten av festen til og overbevise denne jenta om at jeg ikke er rasist.. det ordnet seg heldigvis men flaut likevell.. senere havnet jeg i samme situasjon, bare at det var ei svensk jente og svenskevitser.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) *slettet* Endret 2. august 2005 av Dieseln Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Var i russetida, ble dratt med oppi veien av venninne. Var ei som jeg dessverre ikke hadde samme følelser for som hu hadde for meg. Skulle sende en "HJELP" melding til kameratene mine da, slik halvveis på kødd, ja jeg sendte jo selvfølgelig til denne jenta istedetfor da. Var litt lei å snakke seg unna den Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Natrium: Jeg lo som faen av det der. Må ha vært utrolig flaut for deg da, men morsom lesing. Bare glad jeg ikke hadde på webcam til fler en henne jeg Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hehe.. fikk bare en høy latter av kameratene (2-3 stk) men de 2 venninene som var med har jeg hatt forhold til før så det gjorde ingenting Men det var andre folk der også . mvh Erik_s Haha, og Erik_s står for erik_sjon..den hadde vært enda kjipere Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 mvh Erik_s Haha, og Erik_s står for erik_sjon..den hadde vært enda kjipere tullebukken :!: Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 "Jørgen, buksesmekken din er åpen!" En kompis kom seg relativt greit ut av det ved å si: Alt som skal vokse trenger lys og luft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå