reds Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 det værste er vel å bli tatt med *kremt* i hånda på dassen og glemme å låse......GG MEG..... Onkeln som åpna døra.. Da er vi to... Bare at det var mamma.... Har aldri vært så uheldig jeg, og takk hvem nå enn som bor der oppe for det Vær glad, du...Du vil antagelig ikke klare å se henne inn i øynene før om en uke etterpå... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Okay.. Dette skjedde for 20 min siden, er hjemme alene i 2 uker nå, våknet opp trett som vanlig og hoppet i dusjen, plutselig gikk røykvarsleren og jeg skvatt som fanden, tenkte jo at noe måtte tatt fyr eller noe, så stormet ut i gangen, tenkte ikke på klær da, siden jeg måtte slukke "brannen" fort, hentet brannsloknings apparatet og løp ut i gangen, (vi har sånn varmepumpe der, å mener at det er noe gass i den, så ble jævlig redd) Så plutselig sto nabo jenta på døra.. Jeg sto naken med et brannsloknings apparat i henda... Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Okay.. Dette skjedde for 20 min siden, er hjemme alene i 2 uker nå, våknet opp trett som vanlig og hoppet i dusjen, plutselig gikk røykvarsleren og jeg skvatt som fanden, tenkte jo at noe måtte tatt fyr eller noe, så stormet ut i gangen, tenkte ikke på klær da, siden jeg måtte slukke "brannen" fort, hentet brannsloknings apparatet og løp ut i gangen, (vi har sånn varmepumpe der, å mener at det er noe gass i den, så ble jævlig redd) Så plutselig sto nabo jenta på døra.. Jeg sto naken med et brannsloknings apparat i henda... Haha! Hvordan rodde du deg unna den? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Ikke så ille det jeg gjorde da men, Vi hadde tentamen i gymsalen (hele trinnet), alle var helt stille, ikke en lyd. Jeg tok opp matpakken, jeg klarte faktisk å knuse hele matboksen i gulvet og all maten gikk jo selfølegelig til hel*****. hm. Det var en del blikk da ja. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Snudde meg raskt, kjentes liksom ut som om at noen så på meg.. Så så jeg henne, så hu litt i øya liksom, verste er at hu er jevngammel og kjæreste med ene kompisen min, så får sikkert høre det igjen.. Men tilbake til det jeg gjorde, tok seff og holdt for "utstyret" og gikk sidelengs mot badet igjen, måtte i dusjen igjen fordi jeg var jo helt såpa inn, hu var borte når jeg kom ut igjen, venter bare på telefon fra kompisen min nå.. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Prøvde å pisse på en flaske på trikken. Gikk dårlig. Det var k0z. Da vet jeg endelig definisjonen av ordet ''k0z'' :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Prøvde å pisse på en flaske på trikken. Gikk dårlig. Det var k0z. Da vet jeg endelig definisjonen av ordet ''k0z'' :!: :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Okay.. Dette skjedde for 20 min siden, er hjemme alene i 2 uker nå, våknet opp trett som vanlig og hoppet i dusjen, plutselig gikk røykvarsleren og jeg skvatt som fanden, tenkte jo at noe måtte tatt fyr eller noe, så stormet ut i gangen, tenkte ikke på klær da, siden jeg måtte slukke "brannen" fort, hentet brannsloknings apparatet og løp ut i gangen, (vi har sånn varmepumpe der, å mener at det er noe gass i den, så ble jævlig redd) Så plutselig sto nabo jenta på døra.. Jeg sto naken med et brannsloknings apparat i henda... Heahea, må være en av de beste flausene jeg har lest på lang tid Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Vær glad, du...Du vil antagelig ikke klare å se henne inn i øynene før om en uke etterpå... Hva sa du når du ble tatt? Hva sa hun? Har mange spørsmål om det temaet nå. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Det mest pinlige jeg har opplevd: I 2002 var vi i Tunisia, vi var i bassenget på hotellet hver dag. Plutselig går den yngste broren min bort til meg, peker på en gamling som står 5 meter lenger borte, ler så tårene renner og sier høylytt: "Se! Der er en svær, feit gamling om tror han er så kraftig!". Heldigvis var gamlingen fra Tsjekkia og forstod ikke hva brutter'n sa. Men ett minutt senere peker han igjen på noen, denne gangen en gammel dame fra Norge, nok en gang får han latterkrampe og sier: "Se! Hun ser ut som en gutt!" Dette er garantert den mest pinlige episoden i mitt liv... Brorn din er jo genial Ja, men han klarer ikke å passe kjeften sin alltid. En annen pinlig episode med han var første dagen han begynte på skolen; han fikk øye på en lærer som var neger, og marsjerte bort til han og sa: "Hei, niggertryne!" Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Noe av det flaueste jeg har opplevd (ikke _det_ flaueste) var på skidagen i trysil i fjor, eller var det to år siden? (Samma det.) Bindingen på snowboardet røk, på toppen av bakken omtrent, og jeg måtte kjøre ned bakken sittende oppå brettet (jeg gadd ikke gå hele veien). Og det var ikke akkurat den bratteste bakken, og det kom masse småunger (bare to egentlig) og lo av meg og sånn... Pluss at halve skolen så det. Lenge siden den vart postet men når jeg så den kom jeg på en situasjon, her i bakken på Dombås, jeg klarte å kræsje i et tre så jeg knakk 2 ribbein og bindinga på brettet.. Jeg stod på en binding ned halve bakken.. Hvorfor sitte? Å kjøre med en binding er veldig morsomt.. On topic. Når vi var og skulle vite hva vi kom opp i muntlig eksamen, satt jeg seff med mobilen.. Så hadde rektoren sagt at vi IKKE kom opp i samfunnsfag eller krl, da presterte jeg etter på å si "Oss som ikke har fått faglærer rapporten i samfunnsfag kan vel ikke komme opp i samfunnsfag?" da skrattet alle.. Enda en episode var ved et badeland når jeg gikk ned igjen fra 10m til 5m (stup) Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Var å sto på snowboard for første gang i siljan. Tenkte jeg først skulle prøve meg på den lille heisen i barne-bakken (en stålvaier med pinner på som du skal holde i ) "Enkelt", tenkte jeg, "den er jo ikke lengre en 10 meter den bakken her." Så, jeg tok tak i en av de pinnene og var da for første gang på vei opp i bakken med et snowboard. Men halvveis oppe i bakken nappa det til i heisen, og jeg datt med det ene beinet over stålvaieren. Jeg hadde på meg en litt for stor strikk-bukse, og sakte men sikkert gikk den av beina mine og med opp heisen, mens jeg desperat prøvde å få av meg snowboardet og få beinet vekk fra heisen. Heldigvis stoppet snowboardet buksa, så da lå jeg der i superundertøyet med buksa nede på knærna og et bein over heisen . Alle 8-9 åringene i bakken lo så de grein, og det er vel en av de flaueste øyeblikkene i mitt liv... (er bare 14 år though, så det er ikke så langt, har nok uheldigvis et par enda flauere øyeblikk i vente ) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 det værste er vel å bli tatt med *kremt* i hånda på dassen og glemme å låse......GG MEG..... Onkeln som åpna døra.. Da er vi to... Bare at det var mamma.... Det er ivertfall ingen dere kjenner som kommer til å få vite om det da Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Dette hendte med en fyr en kammerat av meg var i militæret med... Han lå på sofaen i stua, da foreldra sa de skulle ut å gå seg en tur. Fyren bestemte seg for å ta et runk. Etter dette sovna han med pikken i handa og spunk på magen. Da han våknet igjen hadde mora vært å lagt et pledd over han. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Dette hendte med en fyr en kammerat av meg var i militæret med...Han lå på sofaen i stua, da foreldra sa de skulle ut å gå seg en tur. Fyren bestemte seg for å ta et runk. Etter dette sovna han med pikken i handa og spunk på magen. Da han våknet igjen hadde mora vært å lagt et pledd over han. ROLF!! :!: Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Jeg husker på barneskolen da vi satt på en benk ute. Plutselig begynnte en kamerat å legge ut om hvor dårlig damesmak rektoren hadde. det hadde seg slik at dette var rett utenfor vinduet til rektors kontor, og da vi andre oppdaget at persiennene begynnte å bevege seg på en mystisk måte, prøvde vi å stoppe han. Han lot seg ikke stoppe før rektor plutselig stod rett bak han. rektor var helt blodrød i trynet og hadde et drepende blikk. Rektor løftet han opp etter håret og filleristet han så han begynte å grine. Endret 19. juni 2005 av premium Lenke til kommentar
reds Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 det værste er vel å bli tatt med *kremt* i hånda på dassen og glemme å låse......GG MEG..... Onkeln som åpna døra.. Da er vi to... Bare at det var mamma.... Det er ivertfall ingen dere kjenner som kommer til å få vite om det da Nei, heldigvis... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hihi, en kamerat av meg fortalte nemlig en historie om en fyr han kjente som ble "caught in action" av en kamerat... Hele klassen visste det dagen etterpå... Vet ikke om historien er sann, men hvis den er det så er det GG@han fyren!! Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 blabla Minner meg om en episode. I 4-5 klasse sparket jeg noen SMÅ steiner (3 stykker) fra en lav bro, 4 meter max. Og den traff en båt som kjørte forbi. Båten parkerte og en mann slo opp døra på båten og løp ut. Vi løp såklart vi og, men han tok oss igjen og dro oss tilbake og ville vite hvor vi bodde og de skulle ha 20.000 for et vindu som hadde knust. Sammen med han mannen som løp ut var en feit gubbe som ikke skjønte noe og faka et surt blikk. Litt flaut siden halve klassen så på :!: Han rakk å stoppe båten(som tar tid) hoppe ut og løpe og ta dere igjen? løp dere i slowmotion? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå