Ustedalen Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det pinligste jeg har opplevd må være en masasje. Jeg bor på ett hotell i syden, og mamma tvinger meg til å ta masasje. Jeg legger meg ned, og tenker jaja, det var vel litt godt. Men så begynner de å dra ned bokseren min, og skulle masere gode deler av rompeballene mine... Det var flaut det.... Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det pinligste jeg har opplevd må være en masasje.Jeg bor på ett hotell i syden, og mamma tvinger meg til å ta masasje. Jeg legger meg ned, og tenker jaja, det var vel litt godt. Men så begynner de å dra ned bokseren min, og skulle masere gode deler av rompeballene mine... Det var flaut det.... Det hadde vel vært flauere om lillemann hadde funnet ut at han skulle leke soldat og stå givakt nedi der Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Det mest pinlige jeg har opplevd: I 2002 var vi i Tunisia, vi var i bassenget på hotellet hver dag. Plutselig går den yngste broren min bort til meg, peker på en gamling som står 5 meter lenger borte, ler så tårene renner og sier høylytt: "Se! Der er en svær, feit gamling om tror han er så kraftig!". Heldigvis var gamlingen fra Tsjekkia og forstod ikke hva brutter'n sa. Men ett minutt senere peker han igjen på noen, denne gangen en gammel dame fra Norge, nok en gang får han latterkrampe og sier: "Se! Hun ser ut som en gutt!" Dette er garantert den mest pinlige episoden i mitt liv... Brorn din er jo genial Endret 17. juni 2005 av Sarion Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 I begynnelsen av 10ende var vi i polen. Jeg, en kamerat og 2 jenter så på miss universe elns. Så sa kameraten min "Himla hvite de var" Så sa jeg dette uten å tenke "Vil du heller se negere?" Så stod de 2 jentene bak meg og hun ene er svart. Aldri vært så flau og dum i hodet noen sinne Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Var på teater med klassen for noen år siden, og vi så et ganske dramatisk teaterstykke. Alle dør og alt er ganske trist. Uansett, jeg har en vane for å si "ja" og "hehe" hvis jeg ikke hører hva folk sier, bare for å få dem til å tro at jeg hørte det. Vel, jeg satt ved siden av en gutt som het Martin som har opplevd ganske mye jævlig gjennom livet (mange dødsfall i familien osv.), og da teaterstykket var helt på tampen, så sa han: "Dette minner meg om familien min. Bestemoren min er død, halvbroren min er død og kusinen min er død. Det er helt forjævlig". Siden jeg satt og fulgte så nøye med på hva som skjedde på scenen, så svarte jeg som vanlig: "Hehe, ja". Det gikk noen sekunder før jeg innså hva han sa og hva jeg svarte. DA var jeg flau. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Jeg var hos en kompis, var ca 3. klasse, jeg gikk på do, når jeg var ferdig trakk jeg ned, og da fylte vannet seg opp nesten til kanten, trykka en gang til, og da gikk vannet så det nesten gikk over, jeg gikk til min kamerat og sa hva som hadde skjedd, han gikk bort og trakk ned nok en gang, da ble det skikelig fylt. Og vi gikk bort til å sitte på pcen igjen(Eb skal tidlig krøkes). Neste dag fikk jeg vite at moren hadde strevet i lange tider for å fikse dassen, og det verste var jo at driten og tisset mitt ikke hadde gått ned, men hun fikk det til tilslutt. Selv om vi var bestevenner så fortalte han det en dag, var skikelig flaut. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Her var det mye bra. kan bidralitt jeg også. dette skjedde i fjord da jeg var på lan, med heldigvis flere ukjente enn kjente. jeg hadde spist masse pizza, fylt godt på med brus og "annen" drikke, og spist potetgull. etter ca en time da satt jeg forran pc'en fes jeg. boksa blei fin og varm, og jeg trodde ante fred og ingen fare. men varmen i buksa forsvant ikke, og det viste seg at jeg hadde driti på meg, og fylt hele boksa med møkk. Dere kan tenke dere synet jeg fikk fra sidemannen da jeg reiste meg opp, og var helt våt i buksen. Vondt luktet det også :S, edit: leif Endret 17. juni 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Her var det mye bra.kan bidralitt jeg også. dette skjedde i fjord da jeg var på lan, med heldigvis flere ukjente enn kjente. jeg hadde spist masse pizza, fylt godt på med brus og "annen" drikke, og spist potetgull. etter ca en time da satt jeg forran pc'en fes jeg. boksa blei fin og varm, og jeg trodde ante fred og ingen fare. men varmen i buksa forsvant ikke, og det viste seg at jeg driti på meg, og fylt hele boksa med møkk. Dere kan tenke dere synet jeg fikk fra sidemannen da jeg reiste meg opp, og var helt våt i buksen. Vondt luktet det også :S så... kremt.. digg... Tja.. min historie.. Skulle tømme kattedoen en dag jeg var alene hjemme. Fylte for mye kattesand ned i doen på en gang, så det tetta seg.. Er jo ikke no stort, skjer hele tia.. Da pleier det og hjelpe å dra ned en ekstra gang, så prøvde det... Funket desverre ikke denne gangen, og nå var doen fylt heeeeelt opp til randen. Hadde bare en sånn kort do-børste jeg kunne bruke, men det kom ikke på tale.. Nektet plent å dykke armen ned i en fin blanding av kattesand/kattepiss/kattebæsj. Etter litt om og men kom jeg frem til at og pakke armen inn i svart søpplesekk var en god idè.. Var dog ikke klar over at disse ikke var 100% tette... Kunne likesågodt bare stappa armen nedi med do-børsten for og løse problemet.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 :!: Hansker da? eller eventuelt en pinne ? Lenke til kommentar
morra Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 ... Selv om vi var bestevenner så fortalte han det en dag, var skikelig flaut. VAR? Ligger det noe i det Lenke til kommentar
eiwoh Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Får vel bidra med noen av mine da: - Har spydd på trappa til skolen (tålte ikke å ta en sprøyte) - Har baksnakka lærere som har hørt det flere ganger. Den ene gangen klarte jeg også å legge ut om hvem som ikke gjorde leksene sine - Klarte å få annmerkning i gymen for å ha slått med våte hånkler - Få melding med hjem på barneskolen. Klarte også å begynne å gråte i klasserommet mens resten av klassen så på når jeg fikk den. - Sto på trikken på vei hjem fra skolen (da selvfølgelig sammen med mange andre fra skolen min), klarte i en sving å falle og lande fint på fanget til en søt jente i 20årene:P - Mener også å ha klart å kalle en kamerat for pappa en gang Kommer ikke på mer nå, de beste er vel fortrengt for lenge siden tenker jeg... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Russetiden var stedet for mange rare sprell. Men flauest var nok denne episoden: Jeg våknet opp dagen etterpå uten å huske at jeg i det hele tatt hadde ankommet festen. Så meg rundt i rommet og fant en bøtte ved siden av meg. "Faen, har jeg spydd nå" tenkte jeg. Men det var verken spy i bøtten eller noe annet sted å se. Jeg tussler ned på badet og finner russedressen min hengt opp. Ikke noe spy på den heller. Jeg ringer en kompis og spør hva som skjedde dagen før. Det viste seg at jeg hadde fått i meg alt for mye allerede på vorspielet, og at jeg var bevistløs innen vi ankom festen. Da kompisene mine ble lei av å bære meg rundt på festlokalet, ringte de hjem til moren min og forklarte alt. Så bærte de meg ut, ventet på bilen til moren min, og lempet meg inn i baksettet. Ganske flaut, og veldig skummelt. Det er nifst og våkne opp uten å huske så mye som et sekund av kvelden før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Den desidert flaueste opplevelsen min ligner litt på Skurupu sin; i vinter satt jeg å drakk med noen kamerater og det hele var ganske så livlig. På toppen av alt ølet jeg hadde fått i meg fant jeg ut at jeg skulle smake på diverse spritflasker vi hadde stående nedi kjelleren, deriblant absinth. Siste jeg husker var at jeg løp fra vorspielet i tynn genser på glattisen ned til byen, kom meg utrolig nok inn på et utested og ble skallet ned av en fyr der. To dager etterpå hørte jeg på lydopptak på mobilen til han ene som var på vors med meg og som hadde løpt etter meg på byen, hvor jeg sa alt fra "jeg skal drepe hver eneste politimann jeg ser", "jeg skal banke han og han og han", "sieg heil", "du skal dø" osv. Å ja, en ting til; på veien ned til byen hadde jeg funnet en lokal fest avholdt i en gammel klassevenninne sitt hus. Jeg var ikke bedt (sikkert en lur avgjørelse), men stod og banket på døren og sa jeg skulle drepe noen hvis jeg ikke kom inn. Brukte en del uker etter denne natten på å renvaske meg selv. DET var flaut det. Våknet også forøvrig opp med sår over hele meg etter uttallige fall på isen. En kompis sa senere at han hadde bært meg en halv kilometer etter at jeg hadde gått løs på en Ford Scorpio. Endret 18. juni 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
hylo Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Kalt lærer for pappa. Kalt lærerinne for mamma. Masse annet og. Deriblandt prestere å spy på bikkja. Mens pappa så på. Flaut. Lenke til kommentar
brd Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 eg ler meg skakk i hel :!: Når eg spurde noen om å vere i kjæreste og hun sa nei heheheheheh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Noen av de flauseste øyeblikkene mine er vel de gangene vi tar vaksine-sprøytene på skolen. Som pingla jeg er ( ) liker jeg ikke sprøyter, og blir mer eller mindre kvalm. Feks i niende (?) skulle vi ta den såkalte "gaffelsprøyta", som må være en av de værste jeg har hatt. Ingen av oss var særlig glade for å ta sprøyten, men vi ble delt opp i grupper på ca 10 stk som skulle til helsesøster. Etter vi hadde tatt sprøyta skulle vi sitte 10 minutt for å slappa av litt. Hvor var jeg? Jo, på gulvet med føttene oppå en stol og klar til å besvime (Har aldri besvimt da, men det er like flaut hver gang) En annen flau ting må vel ha vært i tiende klasse, kapittel 8 i "Tellus" (naturfag), når vi slulle til helsesøster og legen for å snakke om alt det som alle vet som de voksne tror vi ikke vet Legen fant ut at det hadde vært bra med "kondom-trening", så han fant frem en isopor-kuk og en eske kondomer, og vi måtte en etter en sette kondom på leke-kuken og så ta den av etterpå. Tror de fleste av oss var ganske flaue akkurat da, INKLUDERT legen :!: Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 (endret) Jeg gjorde ikke dette, men ei jente i klassen gjorde det: Hun stod å snakka med en gutt og han er til tider irriterende, så hun bestemte seg for å dra ned buksa hans. (En sånn joggebukse uten strikk) Og hu dro den ned og der stod han, uten bukse, og det værste var at boxer fulgte etter buksa, så naken var han, midt i gangen, foran alle.. EDIT: ex0n, dere har de samme lesebøkene som oss Endret 18. juni 2005 av [KingNorthGarden] Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 det værste er vel å bli tatt med *kremt* i hånda på dassen og glemme å låse......GG MEG..... Onkeln som åpna døra.. Da er vi to... Bare at det var mamma.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 det værste er vel å bli tatt med *kremt* i hånda på dassen og glemme å låse......GG MEG..... Onkeln som åpna døra.. Da er vi to... Bare at det var mamma.... Har aldri vært så uheldig jeg, og takk hvem nå enn som bor der oppe for det Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 - Sto på trikken på vei hjem fra skolen (da selvfølgelig sammen med mange andre fra skolen min), klarte i en sving å falle og lande fint på fanget til en søt jente i 20årene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå